![Bericht Bericht](./styles/apriliaforum/imageset/icon_topic_latest.gif)
Te koop: Gilera dna 2007 oud model kmstand 5300 gianelli spl
![Afbeelding](http://img2.imageshack.us/img2/1912/02042010110.jpg)
Hallo,
Hierbij bied ik mijn gilera dna aan, omdat ik nog maar 15 ben en toch graag een schakel wil.
De eerste toelating van de dna was op 12-10-2007 en de kilometerstand is maar 5300km.
Dus hij is pas net ingereden.
De scooter is helemaal standaard, en is net voorzien van een grote beurt bij boons scooters.
Aangezien ik 15 ben en nog geen certificaat heb, heb ik alleen de scooter af en toe warm laten lopen zodat de conditie van de scooter goed blijft.
Ik heb de scooter een maand terug gekocht bij boonsscooters te waspik.
Ik heb er verder dus eigenlijk niet mee gereden...
De scooter start goed, zowel elektrisch als kickstart. Alles werkt, en heeft geen last van de teller kwaal of van lekkages.
Op de dna zit een breder achterband dan normaal, waardoor de wegligging verbeterd is en stabieler is.
De banden zijn van t merk bridgtone en zijn nog helemaal in orde, dus die hoeven niet vervangen te worden.
Ik heb er een str8 led achterlicht met ingebouwde knipperlichten (niet gemonteerd, krijgt u er los bij).
Dan zou het achterkapje met knipperlichten eraf kunnen zodat hij gestroomlijnder is.
Eventueel kunt u er een gianelli spl er bijkopen die heel zeldzaam is en zeker veel waard is in deze staat.
Wanneer deze onder de dna zit, krijgt de dna een een racey look door de hoge rechte uitlaat.
Tevens zal hij iets harder lopen. De gianelli spl is een voorloper van de reverse maar werd vervangen omdat er problemen waren met de demper. De 1e versie van de spl zat met 1 dempersteun vast, maar deze heeft er 2 waardoor de demper niet zal afbreken. Deze uitlaat maakt een mooi donker geluid net als een yasuni R.
Deze uitlaat kunt u erbij kopen voor 125 euro.
Vraagprijs 1500 euro exclusief gianelli spl.
Bieden heeft weinig zin als u de scooter niet in t echt heeft bezichtigd.
Dus komt u gerust eens deze mooie dna bekijken in stolwijk (Tussen schoonhoven en gouda in).
Voor vragen en voor een afspraak kunt u het beste mailen/pb.
Met vriendelijke groet,
J van Sprang