Aprilia RS om onderdelen,Honda rs125 kuip, 24mm Stage6 RT
Kleine schuuropruiming vanaf mijn kant, ik heb nog veel aprilia Rs om onderdelen liggen en ook nog veel Rieju onderdelen. Tevens een polyesteren topkuip van een Honda Rs125, ideaal voor sprinters.
- Voor en achtervelg van een Aprilia Rs oud model, zijn de oude velgen van Rudolf zijn sprinter. Voor zit nog een nette band omheen, achter is het profiel netjes nog ( Pirelli ), enkel is er achter wel eens mee geburnd dus zit er wat slak ( gekruld rubber )op. Velgen zijn zeer goed Fel orange gespoten. Geen of amper beschadigingen. Ze mogen wel eens goed schoongemaakt worden. Inclusief voor remschijf. Eventueel zelfs nog een home made padockstand erbij gratis.

- Aprilia Rs oud model voorvork, een goede/rechte aprilia rs voorvork. Voorvork is zeer goed en er zit totaal geen roest op het chrome werk. Tevens zit er nog een erg mooi gespoten voorspatbord op en een complete remset ( Remklauw, slang, remhandel ). Die zelfs nog goed op druk is. Hier heb ik nog mee gereden op Jubbega 2010.

- Polyesteren topkuip van een Honda rs 125, normale nieuwe verkoop prijs licht rond de 150/175 euro. Deze kap is opzich gewoon nieuw en er is niet mee gereden. Wel enkele keren gemonteerd geweest. Zit prima in de zwarte lak, geen kuipruitje aanwezig. Kap is enorm licht en dus ook ideaal voor sprinters.

- 24mm Stage6 RT met serienummer, deze carb is officieel de black edition maar ik heb hem zorgvuldig geglasparelstraald. Toen ik de carb kreeg vanwege een inruil miste er de sproeierbuis en sproeier bij. Dus heb ik hem gereviseerd met een complete revisie set van Stage6. Dus hij is beter dan nieuw. Tevens nog enkele nieuwe pakkings en andere sproeier materiaal erbij.

- Tevens heb ik volgends mij in de bakken in de schuur nog verschillende onderdelen liggen, namelijk : Rs om tankkap, Rs om Tank, Rs om Radiateur, Yasuni R3 ( Roestig en goedkoop ), Achterspatborden van Rs om, Malossi vl6 membraan in goede staat.
Ook vele onderdelen van een Rieju Rs1 Te koop.
Prijzen :
- Voorvork : Bieden vanaf 50 euro.
- Velgen : Bieden vanaf 40 euro.
- Topkuip : Bieden vanaf 50 euro.
- 24mm Stage6 RT : Bieden vanaf 50 euro.
Ruilen kan tegen een Rieju rs1 voorvork, malossi vl15 en eventueel clipons.
Met vriendelijke groeten Sebas.