Geregistreerd: zo apr 12, 2009 8:36 am Berichten: 657 Woonplaats: Amsterdam
Onboard Camera's ! LAATSTE Camera's !! pagina 18
hallo Forum members,
kheb veel camera's ingekocht ik kan ze dus voor een leuke prijs aanbieden, 25 euro ex vezenden. verzenden is 6 euro ze worden nieuw geleverd. SPECS: > High speed recording and quick light response > Built-in Li rechargeable battery lasting for minstens 1 uur > 30 fps met resolutie 720x488 pixels > 40-50 min filmen = 1gb (soms kan het afwijken omdat de camera kwaliteit wil behouden dus dan worden het grotere filmpjes) zeer goede beeld kwaliteit
Geregistreerd: wo nov 07, 2007 10:43 pm Berichten: 2268 Woonplaats: Baarn
Re: Onboard Camera's
Ik dacht dat die MD80 automatisch 't microfoon volume bijstelde, dus als je bijv. 80 rijdt stelt ie het volume naar beneden zodat je niet gestoord word van dat geruis
ja er zit wel wat bij maar het beste is om een zuignap te zoeken (maakt niet uit wat voor één) daar kan je hem gewoon aan vast klippen als het goed ik krijg ik het met deze spullen geleverd.. Edit: PLaatje verwijderd want gaf geen goed beeld
kan ik er ook een voor jou als gereserveerd beschouwen ? JVS ? edit: @ iivarr volgens mij kan je hem ook gewoon opladen via USB *kan je onderussen ff lekker op het forum kijken ^^*
Geregistreerd: wo maart 04, 2009 8:51 pm Berichten: 3034 Woonplaats: Mooiste stad achter de duinen
Zet mij maar op de lijst voor 2 stuks, kan ik ze ook ophalen?
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum