Unieke Aprilia rs sbk zgan te koop
Zeer mooie aprilia rs, model 2003 (sbk)
Maar deze rs is anders als anderen:
aprilia rs125/AF1 125 voorvork
aprilia rs125/AF1 remschijf (320mm) en klauw
aprilia rs125 voorspatbord
aprilia AF1 125 velgen
aprilia rs50 oud model, enkele achterbrug
De rs lijkt dus veel op een 125cc aprilia motor! zeer veel positieve reacties!
De velgen, voorvorkpoten, kroonplaten, achterbrug en remklauw zijn professioneel gestraald en opnieuw gecoat in een mooie lak laag.
Motorisch:
Doppler ER1 50cc cilinder 1500km oud
Rito racing krukas volle wangen
17,5mm Dell'orto carburateur
Polini 5 plaats koppeling
Standaard uitlaat ontgrenst met giannelli demper (Niet de uitlaat op de foto) de originele uitlaat verkeerd in mooie staat, geen roest of wat dan ook.
Tevens zit er een top performance schakelwals in het blok waardoor het schakelen een stuk soepeler gaat.
Blok is zn 500km geleden volledig gereviseerd, er zijn nieuwe krukas lagers in gekomen, nieuwe krukas, schakelwals en koppeling. De oude onderdelen waren niet af maar dit heb ik gedaan voor de zekerheid zodat het blokje weer lang mee kan. (oude onderdelen krijg je erbij)
Verder zitten er gloednieuwe tandwielen 11-43 en ketting op (regina professional rx ketting, de duurste) en nieuwe wiellagers.
Banden: voor en achter Michelin pilot sporty
Zoals je wel leest zitten er allemaal kwalitatieve onderdelen op en is er veel geld en tijd ingestoken en natuurlijk altijd super onderhouden (castrol rs of a747 als 2takt olie), heb de rs 1 jaar in mijn bezit en heeft de hele winter in de stalling gestaan, zowat alleen met mooi weer op gereden. Reden van verkoop is omdat ik een auto wil kopen.
Topsnelheid is z,n 100 maar mocht dat te hard zijn dan kan ik nog altijd een prop in de uitlaat zetten.
Brommer rijd zeer goed en alles werkt zoals het hoort.
Prijs is bieden