|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|
Te koop heel mooi Extrema in perfect staat
Auteur |
Bericht |
Extremo
ApriliaForum Member
|
![Bericht Bericht](./styles/apriliaforum/imageset/icon_topic_latest.gif) Te koop heel mooi Extrema in perfect staat
Heey ik verkoop mijn Extrema in perfect staat als estetisch zoals motorisch , heeft pas een buurt gehad en een nieuwe zuiger , het reden van verkoop is dat ik een 250 op het oog heb en die wil ik graag overnemen van een vriend, ik dacht aan zo rond de 1500 euro maar er kan er op geboden worden ( wel vanaf 1200 ) , ik zal wat fotos uppen hierzo , hoja ik kan het ook op msn via me cam laten zien en anders pm me maar ( ziet veel mooier en leuker uit dan op die fotos , in het echt Ps. op de foto2 had ik plakband er op gezet omdat ik de voorkap en de achter zijkappen dat grijs gedeelte , wit wou gaan overspuiten ).
Hoja ^^ mijn runner ( eenbeetje te zien in me pas gebouwde schuur, is ook te koop , euhm ook net zo mooi, snel en perfect ) die gaat weg voor 1100 euro , en ook te zien via cam pm maar en voor de duidelijkheid ben GEEN handelaartje maar net als de meeste van jullie een lifhebber ( wel gek italiaan xD ^^ ) Groetjes Ciao Joey
|
vr jul 09, 2010 10:34 pm |
|
![](./styles/apriliaforum/theme/images/spacer.gif) |
PeteRSchouten
ApriliaForum Member
|
![Bericht Bericht](./styles/apriliaforum/imageset/icon_topic_latest.gif) Re: Te koop heel mooi Extrema in perfect staat
aanmelden voor ..... jesus wat een mooi ding ![wub :L:](./images/smilies/wub.gif)
|
za jul 10, 2010 12:15 am |
|
Washandje
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do maart 04, 2010 11:15 pm Berichten: 5500 Woonplaats: Zeeuwenland
|
![Bericht Bericht](./styles/apriliaforum/imageset/icon_topic_latest.gif) Re: Te koop heel mooi Extrema in perfect staat
Is niet aanmelden voor. Alleen reageren bij interesse!
|
za jul 10, 2010 12:26 am |
|
Extremo
ApriliaForum Member
|
PeteRSchouten schreef: aanmelden voor ..... jesus wat een mooi ding ![wub :L:](./images/smilies/wub.gif) Wahahah ![biggrin :D](./images/smilies/biggrin.gif)
|
za jul 10, 2010 12:28 am |
|
Extremo
ApriliaForum Member
|
Washandje schreef: Is niet aanmelden voor. Alleen reageren bij interesse! Heey ja idd heb je gelijk Groetjes Joey
|
za jul 10, 2010 12:30 am |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|