HomeForum indexHelpGalerijZoekenInloggen
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu do maart 06, 2025 1:42 pm

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2 berichten ] 
 Te koop voor de liefhebber: Aprilia rally onderdelen! 
Auteur Bericht
kelders0
ApriliaForum Member

Bericht Te koop voor de liefhebber: Aprilia rally onderdelen!
Hallo Allemaal!

bij deze bied ik een aantal onderdelen voor een aprilia rally aan (als ik ;t goed heb hoor :O)

ik heb een (volgens mij) complete kappenset, incl. buddyseat/bak, incl. snelheidsmeter en km teller( 32.xxx)
en tevens heb ik

voor + achterwiel, zitten banden op met een nog zeer goed profiel en tevens zit er bij het voorwiel de remschijf, brembo rempomp en remhevel systeem bij.

helaas heb ik momenteel geen foto's, deze volgen zodra ik mijn examens er op heb zitten (dus waarschijnlijk pas over 2 weken).

voor meer info. even berichtje posten en pb. sturen, en je mag me altijd een pb sturen om vrijblijvend een keer te komen kijken.
misschien heb ik nog meer onderdelen, dit wordt ook pas over 2 weken bekendgemaakt als ik al mijn onderdelen grondig gesorteerd heb

(misschien een compleet blok, maar dit durf ik nog niet met zekerheid te zeggen)

bieden naar waarde svp, van het geld dat alles op levert wil ik ook aan een nieuw projectje beginnen:
(suzuki tsx, evt ruil bespreekbaar)

vr.gr.
martijn kelders

ma mei 17, 2010 7:47 pm
Profiel
Racekees
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 16
Bericht Re: Te koop voor de liefhebber: Aprilia rally onderdelen!
Maak over 2 weken dan maar een nieuwe advertentie aan :^^:

ma mei 17, 2010 7:49 pm
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 2 berichten ]