HomeForum indexHelpGalerijZoekenInloggen
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu ma jan 27, 2025 6:45 am

Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
 Aprilia rs50 2007 - jorge lorenzo replica 
Auteur Bericht
kelders0
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht Aprilia rs50 2007 - jorge lorenzo replica
Hey!

bij deze bied ik nogmaals mijn aprilia rs50 uit 2007 aan.

het is een jorge lorenzo uitvoering, dus niet de spain's no1 met racenummer 1, maar met nummer 48.

Geheel originele setup : originele uitlaat zit er nog op, is de prop wel uit gehaald, zit een turbokit demper op (roestvrij gemaakt en met zwart hittebestendige lak ingespoten, blijft alleen niet best zitten..meuk),
orginele demper krijg je er gewoon bij en tevens krijg je de turbokit uitlaat erbij (deels gereed voor inspuiten met hittebestendige lak), momenteel staat er bijna 11000 kilometer op de teller!

aantal foto's( Let wel op: dit is nog met originele demper derop):
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Minpunten:
Brommer staat op dit moment stil: Rijd ook niet
oorzaak = koppeling die blijft hangen en accu is leeg, dus krijg ik de bromer gewoon niet aan (aanlopen wil ook niet vanwege de koppeling)

repareren kostte ca 100,- bij jos dijkman, bij ijsselmotoren konden ze mij geen prijsindicatie geven.

vraagprijs is ca €1775,- maar hier valt eventueel wel wat over te praten. misschien een leuke handel voor de handige harry hier op 't forum? ik wil er zelf niet aan knutselen: op dit moment heb ik de kuip er wel onder weg gehaald.

voor de snelle beslissre :) weg = weg, als iemand komt en die bied geld mag hij 'm op komen halen.. mits het bod een beetje aanvaardbaar is haha.

Laatst bijgewerkt door kelders0 op di jul 13, 2010 7:09 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

di jul 13, 2010 7:05 pm
Profiel
Chrizu-kun
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht Re: Aprilia rs50 2007 - jorge lorenzo replica
:OFF TOPIC:
Misschien handig om te vermelden voor de eventuele koper dat de turbokitdemper niet degene is die je op de foto's ziet. Mensen kunnen daar moeilijk over doen. Succes met je verkoop :D

di jul 13, 2010 7:07 pm
Profiel
kelders0
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht Re: Aprilia rs50 2007 - jorge lorenzo replica
haha heb 't aangepast, bedankt voor de meldig alhoewel ik toch hoop dat er hier niet van die figuren rondlopen die er om kunnen zeuren :)!

di jul 13, 2010 7:09 pm
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 3 berichten ]