|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|
Goeie Aprilia RS 125 te koop
Auteur |
Bericht |
pizzakoerier
ApriliaForum Member
|
Goeie Aprilia RS 125 te koop
hey mensen ik heb een mooie RS125 te koop van 2000. Hij heeft 21500 km op de teller en staat op motorkenteken. Hij rijdt goed, loopt als een zonnetje. Wel zijn de accu en achterband aan vervanging toe. Mijn richtprijs is 1500 eu maar dat is bespreekbaar...voor ruilen sta ik ook open
mvg
|
vr maart 12, 2010 3:06 am |
|
|
bartp
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 04, 2009 8:51 pm Berichten: 3034 Woonplaats: Mooiste stad achter de duinen
|
Re: Goeie Aprilia RS 125 te koop
Aanmelden voor verkoop is niet toegestaan.
aprilius schreef: beter noem je niemand hier een voetveeg, als je zelf nieteens een leven hebt buiten dit forum, en geen haar beter bent dan die drol die ik net nog doorspoelde viewtopic.php?f=10&t=17600 RENESSE BAZENMEETING!!! NEEM OP Z'N MINST EEN KIJKJE!!!!
|
vr maart 12, 2010 10:51 am |
|
|
ThomaSBK
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 19, 2009 9:44 pm Berichten: 4057 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zutphen
|
Beste pizzakoerier,
Allereerst wil ik je welkom heten op het forum, echter zijn er een paar overtredingen die je nu begaat.
-Foto's zijn verplicht -En aanmelden voor verkoop is niet toegestaan, wij zijn immers geen marktplaats.
Ook is het in de toekomst verstandig om iets meer over het motorische deel te vertellen. Wanneer voor het laatst een beurt gehad, hou oud is de zuiger, etc.
Met vriendelijke groet,
Thomas Vasse een oprechte slijmbal
_________________ http://instantboss.org/
|
vr maart 12, 2010 10:54 am |
Persoonlijk album
|
|
No fear
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr feb 02, 2007 10:45 pm Berichten: 2269 Woonplaats: China
|
Plop plop het bovenste is correct hierop gaat dus een ....
Ja je raad het al.
_________________ Power is useless without control!
|
vr maart 12, 2010 11:32 am |
|
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|