Complete Derbi GPR 50 Racing kappenset hoogglans zwart
Hey, ik verkoop mijn Derbi GPR 50 Racing omdat ik een andere kappenset op het forum heb gekocht. Er wordt verkocht: -Voorspatbord -Voorkuip -2 bovenste zijkappen -2 onderste zijkappen -Tank -Achterkap/kontje
De kappen heb ik laten overspuiten, dit is gedaan niet met spuitbussen maar met compressor. Nadeel is de kappen zijn van de binnenkant nog rood gelaten ( de originele kleur, zoals op de onderste foto te zien is), en er zit hier en daar een gebruikerskrasje op. Op de achterkap zit wel echt een dikke kras! De kappen zijn niet gepoetst op de foto's, en de de foto's zijn vandaag gemaakt! Verzenden is mogelijk.
Geregistreerd: do jul 16, 2009 3:48 am Berichten: 28 Woonplaats: bassevelde
Re: Complete Derbi GPR 50 Racing kappenset hoogglans zwart
wat vraag je voor de achterkontje en voor de voorste kap waar de lichten in zitten, scherm heb ik al maar men voorkap en kontje zijn gesneulveld door een accident
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum