|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|
RV-4 en RV-6 blokken en delen te koop
Auteur |
Bericht |
Robert
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr okt 29, 2004 10:35 pm Berichten: 461 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: zutphen
|
RV-4 en RV-6 blokken en delen te koop
Ik heb nog 2 bakken vol met RV onderdelen, ik wil alles aan de kant doen qua rv-4.
Ik maak binnenkort foto's, maar zo uit mijn hoofd wat ik allemaal heb:
rv-4 blok opmaat voor ronde polini rv-4 blok opmaat voor malossi, recentelijk gereviseerd, nieuwe lagers en nieuwe drijfstang rv-4 karters en blokdelen rv-6 blok, blok is gereviseerd, het loopt goed, alleen soms knalt hij uit de 6e versnelling, soms ook een andere versnelling. Geen idee wat het zou kunnen zijn, misschien een ring vergeten ofzo, is kickstart Heb ook nog wat ontstekingen liggen, vliegwielen, etc. Geen idee hoe en wat nog wel of niet werkt. En er liggen nog 1 of 2 tuareg originele uitlaatjes
In principe mag alles voor weinig weg, de prijzen zijn bieden.
Ruilen tegen am6 cilinders, bovenlangse uitlaten, of hpi is ook mogelijk.
_________________ Wat niet past, lassen we vast! Mijn Cross RX Jägermeister RX zie ook veel Aprilia RX en cross dingen op http://www.wejewel.nl
|
vr sep 25, 2009 4:04 pm |
Persoonlijk album
|
|
aaron-tuareg
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr jan 19, 2007 3:20 pm Berichten: 241 Woonplaats: omg. hilversum
|
Re: RV-4 en RV-6 blokken en delen te koop
rv6 blok voor hpi ruilen ?
ma sep 28, 2009 12:12 pm |
|
|
stroat
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 19, 2008 7:59 pm Berichten: 21 Woonplaats: uithuizen
|
heb je ff wat fotos
|
zo nov 15, 2009 3:23 pm |
|
|
Robert
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr okt 29, 2004 10:35 pm Berichten: 461 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: zutphen
|
waarvan precies, het rv6 blok is overigens al weg.
_________________ Wat niet past, lassen we vast! Mijn Cross RX Jägermeister RX zie ook veel Aprilia RX en cross dingen op http://www.wejewel.nl
|
ma nov 16, 2009 10:28 am |
Persoonlijk album
|
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|