MY/GPR onderdelen! malossi spruit 28mm +28mm carb toegevoegd
hierbij een aantal my/gpr onderdelen
maaruhhm foto's enzo
heb nog een
oliepompje liggen, mag weg voor 15, werkt gewoon goed en is er rijdend afgekomen.
malossi spruitstuk 28mm prijs: 25inc
is nooit mee gereden, alleen gemonteerd, en weer gedemonteerd.
universeel voor derbi én am6, voor 28mm carb enzo
28mm keihin replica, 20 ex
gpr/my rempomp, 20inc
goed en netjes olietankje, niet lek ofzo, prijs: 12,50inc
orgi radiateur, is ergens lek, niet heel erg, me malossi radiateur rij ik al ruim eenjaar mee met vloeibare pakking omdat ie lek is,
maar dat kan hier dus ook, prijs 20inc
een
malossi radiateur, ding is voor 240 euro nieuw gekocht.
hij was lek gegaan doordat ie bij mij tegen een scherp stuk fram gedrukt had gezeten, dit opgelost met een heel klein spijkertje en vloeibare pakking en het is al duizenden kilometers goed gegaan, gaat weg omdat ik een orginele ga terug plaatsen, ding is universeel.
110inc
kuipruitje van een my spains, met een wazige vlek onder die sticker, maar dat zie je dus niet door de sticker:)
prijs, 35ex
orginele achtervelg, prof zwart gespoten, tandwielbouten afgebroken geweest, 5 van de 6 op kunnen boren naar m8, zit super netjes, alleen 1tje is de tap in overleden.
met pirelli supercorsa sc2 goeie achterband, kan nog velen kilometers mee. prijs 75inc.
gpr/my achterbrug met prof. bijgewerkte schade,
verder nog beetje schade van de ketting op de balk erboven, verder erg netjes ding, is al gepolijst geweest
prijs 45inc
honda rs125 mono,is aangewerkt, en nog wel wat aan werk nodig, ik hoef hem niet meer, hou het bij m'n orginele.
ding is deels opgeschuurd, verder zeggen de foto's genoeg.
prijs, 55inc.
Metrakit Pro Race Seatpipe.Is compleet met demperklem, uitlaatveertjes en uitlaatflens.
is gewoon een nette uitlaat, onderkant is soort vlak geschaafd ofzo, maar niet echt ingedeukt, is gewoon vlak, geen echte deuk naar binnen.
De uitlaat is opgeknapt en in hittebestendige blanke lak gespoten, maar is nog niet verwarmd of mee gereden erna, maar hij verkleurd dus nog goud,paars/blauw-achtig
Prijs is 180inc