rs50 harada 2001 + onderdelen
Aprilia rs50 Harada replica uit 2001.
Wegens beeindigen hobby verkoop ik al mijn brommer en scooterspullen, waaronder deze rs. De rs heeft er een gloednieuw blok onder hangen ( 0 km ) alleen de uitlaat is zonder prop. Ik heb hem gebruikt om sprints mee te rijden en wilde hem weer standaard maken om te verkopen maar ben niet zo ver gekomen wegens verhuizing van werkplek. Hij moet dus wel afgemaakt worden maar is geen probleem voor een beetje ervaren iemand. De brommer is helemaal compleet op de stepjes na. Hij heeft wel hele lichte schade zoals op de foto's te zien is. En hij moet ook gekeurd worden omdat die verlopen is. Tevens krijg je erbij : - een extra compleet blok ( in onderdelen ) - een paar extra kettingen - een paar cilinders en zuigers - paddock stand - setje tandwielen - hele doos met pakkingen - extra krukas
doe een goed bod. Voor vragen of foto's kun je altijd bellen of mailen. ( bellen na 18.00 uur ) 0628537004
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 37 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum