HomeForum indexHelpGalerijZoekenInloggen
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu wo feb 12, 2025 8:49 am

Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
 Aprilia RS125 Harada '99 22kw Niet meer te koop! 
Auteur Bericht
Dark_Falcon
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht Aprilia RS125 Harada '99 22kw Niet meer te koop!
Niet meer te koop
Het is naar mijn weten een technisch in orde fietsje. Het uiterlijk heeft een paar plekjes (verderop in het verhaal meer hier over) Veel slijtage onderdelen zijn "recentelijk" (dit is voor iedereen anders te interpreteren) vervangen.

Er zit lichte schade op, hoe het er gekomen is weet ik niet. Het zat er al op toen ik hem kreeg. Zie foto's. Het valt niet op van een afstandje, pas als je met je neus er boven op zit merk je de schade.
Op dit moment doet de toerenteller het niet, tot heel af en toe wel. Het zal vast iets in de electra zijn, ik heb er zelf nog niet naar gekeken. Omdat ik het technische gedeelte veel belangrijker vond om tenminste goed rond te rijden.

Vervangen vlak voordat ik hem kreeg @ 31/12/08 (heb ik nu ongeveer 4000km mee gereden)
- Banden
- Cilinder + Zuiger van powerseal. Dus heeft een mooi wandje van Nikkel en Siliciumcarbide.
- Teller is vervangen en de km stand is daardoor van 20 000 naar 42 000 gegaan

Pas vervangen
- De ontstekingsspoel begaf het op dag 1 bij mij, toen heb ik er 1 besteld. En kreeg daarna te horen dat de motorzaak er toch nog 1 had liggen. Vandaar dat ik er dus nog 1 bij heb.
- KM aandrijving in het voorwiel, was kapot gegaan bij 42 xxx km daarom staat er nu 44 000 km op de teller terwijl ik er 4000 mee gereden heb.
- Kettingen + Tandwielen (15/40) did racing chain XRING twv 140, 1150km geleden erop.
- Koplamp, was niet helder meer, je ziet de weg 's avonds nu tenminste weer
- Remblokken voor + achter zijn vervangen in mei dit jaar.

De prijs is onderhandelbaar maar mijn vraagprijs ligt wel bij de 1650 euro.
standaard uitlaat is nog steeds aanwezig, race uitlaat is niet het beste merk en heeft ook niet de beste prestaties. Maar reed voor mij lekker genoeg, het ging mij meer om het geluidje wat er uit komt. En het blok heeft maar 22kw, dus is het geschikt voor de mensen met 25kw beperking.

Het benzine verbruik is niet heel erg raar voor deze fietsjes. Het ligt tussen de 1:13 en de 1:15 bij mij. En ik heb zelfs een keer met een stuk snelweg rijden 1:19 gehaald. Het is wel een fietsje waar je meer een liefhebber van toeren moet zijn, deze is meer gemaakt voor de bochten dan de snelwegen.

De motor gaat plaats maken voor 4 wielen of te wel een auto. Ik kan helaas niet allebei betalen. Zou graag op de 2 wieler blijven. Maar de 4 wieler is voor mij praktischer.
Ik ben in het rechter onderste puntje te vinden in Noord-Holland :+ (Het Gooi)

Bij nog verdere vragen, dan kan je me mailen. Als het goed is staat het e-mailadres op me profiel.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Niet meer te koop

vr sep 25, 2009 9:38 pm