Ben komende weken veel weg, een reactie zou een weekje kunnen duren.
Meer informatie voor de liefhebbers:
Korte achtergrondinformatie: Vanwege mijn andere hobby (zeilen) en studeren kom ik na het behalen van mijn rijbewijs totaal niet aan motor rijden toe. Dat is dan ook de reden dat ik mijn complete motor uitrusting te koop aanbied. De helm, laarsen en handschoenen zijn slechts enkel met de rijlessen gedragen. Deze zijn dan ook z.g.a.n.
Shoei XR-1000 - maat M - matzwart - €200 of T.E.A.B
De Shoei XR-1000 is matzwart en echt z.g.a.n. De helm uitgerust met een licht smokevisier met pinlock. Daarnaast is de helm altijd netjes uit het zonlicht opgeborgen in twee helmtassen die je erbij krijgt (de tas/hoes van Shoei zelf en een tas van Booster met zachte voering( a € 40)). De binnenvoering van de helm is uitneembaar. Bon aanwezig (nieuwprijs €399).
REV'IT Winterhandschoenen- maat L- zwart - €30 of T.E.A.B Precies naam weet ik niet, wel heb ik deze handschoenen slechts enkele keer gedragen (aan het einde van mijn lessen toen het kouder werd.) Warme handschoenen, echt z.g.a.n.
T.C.S Oxtar SS Performance H2O - maat 45 - zwart - €80 of T.E.A.B Sportieve waterdichte laars. Klein vlekje waar de hak de beschermschildjes bij de voetsteunen raakt. Verder echt z.g.a.n. (normaal heb ik overigens maat 44). Bon aanwezig (nieuwprijs €189).
REV'IT GP 5 4 seizoenen textiel pak - maat XXL - zwart - €125 of T.E.A.B Mooi sportief twee delig textielpak met uitneembare wintervoering. Op veel plaatsen verstelbaar. Alleen onderaan de linker pijp zit een plekje doordat deze tegen een warmte 2-takt uitlaat was aangekomen. Niks ernstigs maar zeg het er netjes bij.
SPIDI Airback 510 - maat XL - €50 of T.E.A.B Mooie rugprotector van SPIDI (Airback 510). Z.g.a.n.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 17 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum