Aprilia Tuareg Rally Bieden, moet voor 20 juli weg!
Tot mijn grote verdriet gaat mijn schakelbrommer nu toch echt weg. Na 3 jaar bouwen en veel werk is het voor mij gedaan. Ik ga zeer waarschijnlijk na de zomer verhuizen naar het buitenland, vandaar de verkoop. Ik vind het vreselijk jammer, maar het is niet anders.Er staat ook het een en ander aan informatie op mijn project pagina:viewtopic.php?f=14&t=6714Momentele specificatie lijst:* Frame: Aprilia Tuareg Rally Origineel
* Achterbrug Aprilia Tuareg Rally Origineel
* Voorwiel: 21 inch
* Achterwiel: 18 inch
* Voorband: 21 inch Trak Master
* Achterband: 18 inch Michelin
* Carters: Minarelli rv4 origineel
* Cilinder: Polini 47mm 75/76cc Alluminium
* Ontsteking: Originele ontsteking
* Carburateur: 24mm Stage6
* Versnellingsbak: 4-bak standaard
* Voorvork: Aprilia Tuareg Rally Origineel
* Remklauw voor: Origineel
* Remklauw achter: Origineel
* Uitlaat: Moet echt een nieuwe op, nu zit niet ori demper tijdelijk vast gebakken aan uitlaat omdat ik anders niet thuis kon komen ± 150 km afstand…
* Luchtfilter: Twin Air Powerluchtfilter
* Membraam: 10 klepper Polini
* Primaire vertanding: 13 tands
* Secundaire vertanding: 43 tands
* Bougie: NGK nog wat...
* Koppelingsveren/drukveren: Mallossi Racing Aprilia rs 50cc
* Snelheid: Ik ging om en nabij de 90 km/h op de autoteller onafgesteld.
* Nieuwe spaken + nippels
Enkele weken terug tijdens rijden schoot de koppeling er op het blok omhoog uit, schijn je zo terug erin te kunnen drukken. En volgens mij is de 4e versnelling kapot, als ik in ze 4 zette en gas gaf, kwam die niet vooruit en hoorde je schrapend geluid…
Je krijgt er een RV6 blok bij, keerringen / lagers vervangen, koppeling cillinder en ontsteking overzetten van het RV4 blok en je kunt het blok eronder hangen.
Verder is er eigenlijk prima mee te rijden, alleen achterrem moet even goed ontlucht worden. Remschijven nog in goede staat net als de banden, kunnen nog lange tijd mee.
Ketting en tandwielen hoeven ook nog langer niet vervangen te worden…
Kabelboom zit er niet op, krijg je er wel bij.
Tankdop met sleutel, en 2 contactsleutels, krijg je er bij.
Diverse carters, nog 2 cilinders , en weet ik veel wat krijg je er allemaal bij aan onderdelen. Zou ik specifiek kunnen bekijken bij interesse via de mail.
Ook nog een gloednieuwe polini zuiger erbij voor deze cilinders, ter waarde van 60 euro.Verder is het nog wat kapwerk, vastzetten e.d. niet dat er scheuren in zitten ofzo…
Evt nieuwe accu erin, ik gebruikte geen accu, maar volgens mij is deze inmiddels wel leeg..
Ik hoop de brommer voor 20 juli kwijt te raken anders weet ik de gevolgen niet, omdat mijn vader dan zo gemakkelijk kan zijn en hem gewoon naar de sloop brengt of iets dergelijk
Voor nog verdere informatie / vragen ed. even mailen. Ik kan op het moment niet ÁLLES bedenken wat eraan gedaan is.
Groetjes, Aaron.