[Dienst] Stickers Plotten
Sinds kort kan ik stickers plotten en ik ben nu bereid om deze dienst ook voor jullie aan te bieden.
Wat is plotten?Plotten is niks anders dan uitsnijden. zie het als een Printer die in een groot stickervel heel precies allemaal lijntjes snijd en zo word dus de Sticker "geprint"/geplot
Wat kan ik allemaal plotten?Nu kan ik alleen nog texten plotten. in de toekomst word het ook mogelijk om kleine(1 kleurige) logo's te plotten.
Welke Kleuren kan ik allemaal plotten?Ik heb de beschikking over de volgende kleuren:
- Zwart
- Wit
- Rood
De afmetingen van de texten?De afmetingen kan ik instellen. ik kan heel erg groot(van 1 meter hoog tot wel 10 meter lang) maar dit doe ik niet. aangezien ik de rollen zelf moet betalen en dit dan niet te betalen word voor jullie
Kosten?De kosten zijn natuurlijk afhankelijk van de lengte/breedte van de sticker. Hoe groter hoe duurder.
Hoe meer afval ik namelijk moet weggooien hoe duurder de sticker word. aangezien het niet mogelijk is voor mij om met smallere stickerstroken te gaan werken.(voor een sticker van 10cm lang heb ik 18cm nodig om hem te plotten)
Lengte sticker:
0 - 5cm = €2,50
5 - 10cm = €4,-
10 - 20cm = €8,-
20 -> = €10+
* Prijzen zijn Inclusief doorzichtig folie over de stickers heen zodat je ze makkelijk kunt plakken
**prijzen exclusief verzendkosten(€0,50)
als de stickers groter zijn dan de enveloppe worden er ook kosten voor grotere enveloppe + eventuele meerdere postzegels meeberekend Uiteraard word er korting gegeven bij grotere partijen.
ContactStuur me gewoon een PM of post een comment met:
- de Text:
- de afmetingen(de lengte, en de maximale hoogte van wat de sticker MAG zijn):
- aantal:
- Kleur: Rood/Wit/Zwart
Lettertypes waar je uit kunt kiezen:Helaas heb ik nog niet de mogelijkheid om zelf lettertypes toe te voegen. dus daardoor ben ik nu nog beperkt tot een aantal lettertypes:
- Arial
- Arial Black
- Times New Roman
- Comic Sans MS
- Verdena
Voorbeelden van stickers die ik heb geplot:
€4,-

€8,-

Onder mijn eigen brommer