zeer mooi/snel sprint spul te koop/ruil!prijzen gezakt
hallo,
bij deze bied ik mijn sprintspullen aan die alleen voor een heel goed bod weggaan omdat ik er niet perce vanaf wil.
dus de prijzen zijn bieden!
al het spul is nieuw gekocht en met veel zorg behandeld en er is serieus nog geen 10 kilometer mee gereden.
dat is ook een van de redenen dat ik het te koop aanbied.
ik wil graag rijden op de rs maar met deze spullen kan dat gewoon niet op straat, dus ga ik er een origineel blok onder hangen en weer mee op straat rijden.
de spullen zijn eventueel ook te ruil ik zoek nog:
origineel am6 blok mag eventueel andere krukas hebben
nette am6/rs uitlaat zonder roest (liefste hmr/2)
inlaatsetje derbi senda wat goed presteerd op pro race / pata negra
heb je eventueel wat anders te ruil waarvan je denkt dat ik het wel leuk/makkelijk vind hoor ik het wel
bij deze de spullen :
motorisch:
cilinder: metrakit pro race 2 70cc xsh max tuned inclusief afgedraaide binnenkop voor betere timing €250,- (heeft me in totaal bijna 500 euro gekost inc tunen enzo vandaar de prijs)samen met de xsh getunede carters is het €325,-
carburateur:2 keihin replica's (de linker is een echte keihin die is al verkocht) 45 euro p/s
carters: xsh maximaal getuned op de pro race cilinder€100,-
krukas: metrakit pro race €150,-
primaire vertanding: metrakit close ratio versnellingsbak €400,- of een goed bod
LET OP!maar een van de 2 rotors mag weg heb er zelf 1 nodig en maakt mij niet uit welke
ontsteking: malossi eprom€ 225,-
hpi 2006 in goede staat wel gebruikt enzo maar werkt perfect
hpi zit nog op me senda dus kan evt werkend te zien zijn
membraan: top performances vforce €55,-
top performances schakelwalsje €40,-
uiterlijk etc
honda rs125 kappenset van echt carbon : een goed bod!
braking remklauw 4 zuigers komt van een supermoto af(past zonder aanpassing bij de achterrem van rs) €150,-
nissin voorrem rempomp werkt echt goed €100,-
nissin achterrempomp €20,-
brembo achterrem pomp €20,-
als je ergens interesse in hebt moet je maar een bod uit brengen en dan komen we er wel uit
mvg jeremy