Beste,
Bij deze verkoop ik mijn Rieju RS2 Matrix eind 2003 omdat ik toch een crosser wil gaan rijden.
De brommer is altijd netjes onderhouden daarmee bedoel ik heel veel beurtjes gehad, alles vervangen, 1 keer in de week wassen en in de was, 1 keer in de maand uit elkaar halen en alles grondig schoonmaken. Start in 1 keer (elektrische start) en loopt lekker.
Wat is er onlangs vernieuwd gedaan:
Gekocht:
- Nieuwe lagers (wiel,balhoofd etc)
- Nieuwe banden voor en achter (michelin sporty's)
- Nieuwe achter schokdemper
- Nieuwe kuip schroefjes, boutjes
- Nieuwe ketting + tandwielen voor + achter
- Nieuwe remblokjes voor + achter
- Nieuwe rem + koppelings hevel's
- Nieuwe spi'tjes voor in het blok
Gedaan (monteur en dealer):
- Caberateur Afgesteld
- Demperwol vervangen
- Uitlaat gespoten (hittebestendig zwart)
- Achterbrug gedaan
- Koppelings spi'tjes vervangen
- Blokje gedaan
- Overal de speling van af gehaald(schakelpoot etc)
- Elektrisch gedaan
- Alle lampjes vervangen (voor + achter)
- Alle olie'en zijn vervangen (versnellingsbak en blok etc)
Nooit gek mee gedaan kortom goed voor gezorgd, de brommer is gewoon helemaal orgineel maar wel ontgrenst (heeft ook nooit niet-orginele onderdelen op gezeten) heeft nu rond de 30,300 km erop staan, maar het blokje is al 2 keer onder handen genomen + de cilinder is ook al een keer vervangen dus daar merk je niet veel van, kortom een leuk ding! Geen scheuren enzo en diepe krassen, wel wat gebruikers krasjes maar die merk je bijna niet, maar het is ook al een brommer van zo'n 4 jaar oud dus dat is logisch. Toetertje moet wel vervangen worden die doet het helaas niet meer. Sticker op het kuipruitje kan ik er zonder schade gewoon van afhalen dat is geen probleem. Heel klein beetje roest op het schakelpootje maar dat kan ik nog wel weghalen. Eventueel ruilen voor een senda SM staat moet net als mijne wezen, en ik wil wat wat bijbetalen eventueel, maar dat kan altijd in overleg. Helm mag er tegen meer prijs van 40 euro wel bij (is een blauwe nox helm van denim (zie plaatje)
Kom gerust een keer langs! in Zeeland, Telefoon nummer: 0618862771
Vraagprijs ligt rond de 1300 Euro, Maar het liefst ruilen met bijbetaling of van mij of van jou (ligt aan de brommer)