Aprilia RS50 '99 Harada kappenset compleet VERKOCHT!!!
Ey allemaal,
Ik heb hier nog een complete Harada kappenset van '99 voor een Aprilia RS 50. Deze kappenset verkoop ik omdat ik zelf nu een Jorge Lorenzo kappenset heb waardoor ik deze niet meer gebruik. Als je in et topic van mijn brommer kijkt kan je et hele verhaal nog es lezen
http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.ph ... light=/url De kappen zijn in goede staat alleen de rechter zijkap heeft wat schuifschade en er zit een krasje bovenop de tankkap. Verder zitten er voornamelijk op het zwarte gedeelte van de rechter zijkap wat gebruikerskrasjes.
Ik ben dus al een tijd terug gevallen met deze kappen en toen zijn alle beschadigde kappen gespoten behalve de rechter zijkap daarom heeft deze dus nog wat schade. De lak van alle andere kappen is in zeer goede staat! Verder zitten er nog carbon knipperlichtjes aan de zijkappen en krijg je er orginele knipperlichtjes bij voor de achterkant, deze knippers werken ook nog allemaal goed. Ook zit er bij de set een rood rijderszitje, een rode underseat en een rood achterlichtglas. Deze staan alleen niet op de foto's dus als je er een foto van wilt stuur je maar een PB.
Ik verkoop de hele set voor 150 euro of tegen een aannemelijk bod.
Gelieve de kappen af te halen, verzenden is lastig vanwege het formaat. Ik woon in Nieuw en Sint Joosland, klein dorpje vlakbij Middelburg(Zeeland)
Voor vragen, meer info of foto's kan je een PB sturen of reageer je hier ff(mail wordt bijna elke dag bekeken)