HomeForum indexHelpGalerijZoekenInloggen
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu vr jan 10, 2025 12:48 pm

Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
 derbi gpr 
Auteur Bericht
s1acker
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht derbi gpr
Hierbij bied ik mijn gpr aan omdat ik 28 februari 18 ben geworden en nu opzoek ben naar een auto.

Over de GPR

Ik heb deze derbi 2de hands gekocht. De brommer was toen helemaal rood. De vorige eigenaar is er heel erg slecht mee omgegaan; de brommer had optisch veel schade en er zaten overal stickers op die de schade verborgen. Vandaar dat de hele GPR is nagekeken. Er zijn motorisch een paar dingen vervangen/gemaakt.

Zoals:
De keering van het voortandwiel was lek, dezei s vervangen
Nieuwe zuiger in de cilinder( cilinder was nog prima in orde)
Nieuwe naaldlager
Nieuwe pakkingen.
Nieuwe remblokjes voor en achter
Nieuwe accu
Nieuwe lampen
Nieuwe wiellagers
Nieuwe banden ( Achter zit een michelin pilot sporty, voor zit een nieuwe continental band)
Nieuwe bougie en toebehoren ( dop, kabel )

Optisch
Ik heb de brommer overlaten spuiten in mijn favoriete motormerk; Kawasaki. De kleur die erop zit heeft Kawasaki gebruikt in 2007 bij de motogp. Helaas gebruiken ze deze kleur niet meer omdat de fans de normale lime green kleur weer terug op de baan wouden zien.

Ik heb lang gezocht om deze kleur te krijgen, kawasaki gaf ze zelf niet vrij. Het is uiteindelijk toch gelukt om de lak te krijgen. De brommer is toen overgespoten t.w.v € 850,- in de pearl jade green mica kleuren van Kawasaki gespoten.

Ik heb een stickerset laten maken van de ZX-RR Monster Energy. Ik hoor genoeg complimenten over deze brommer. Ook omdat het de enige in Nederland is die deze kleur op een brommer heeft.

De kenners weten wat deze brommer waard is.

Kijken mag altijd, maar geen plezierrijders.

Zoals jullie weten had deze brommer een mhr 80 eronder liggen, die dus is vastgelopen.

Toen dus een nieuwe zuiger erin en pakkingen, beestje rijd gewoon goed.

Brommer gaat weg met de standaard uitlaat
tegen meerprijs de malossi uitlaat

carb: 17,5mm

Bied maar. 2500 is meenemen.

Gr
Phil

Vragen stellen mag altijd

ma maart 09, 2009 7:07 pm
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 1 bericht ]