Aangeboden:
Een Aprillia AF1 Sintesi uit 1989. Dit type AF1 is de voorloper van de RS50. De brommer is in goede staat maar heeft ook een paar minpunten zoals, de achterbrug: hiervan is de lak er grotendeels af maar dit is niet veel werk, alleen moet het even met een goede lak gebeuren. Verder is van de achtervelg ook gedeeltelijk de lak af maar dit is heel makkelijk te veranderen omdat deze brommer een enkelzijdige achtervork heeft. Hierdoor kan het achterwiel met 3 moeren los gemaakt worden. Dit is ook gemakkelijk bij een lekke band. En als laatste minpunt is dat de startmotor het niet (goed) doet. Soms doet hij het wel en soms niet. Zo`n startmotor kost op internet niet veel, maar er is wel even tijd voor nodig.
De brommer heeft een nieuw gereviseerd rv-4 blok met 4 versnelling en is vloeistofgekoeld. Verder zit er een 70cc polini cilinder op die speciaal op maat is gemaakt voor een malossi zuiger. Er zit een 16mm carburateur met twin air schuimfilter achter. En een race-koppeling. Alle 2 de banden zijn in goede staat en de achterband is ongeveer 1500 km oud. De voorrem werkt naar behoren net als bij een motor. Hierdoor heb je heel veel remkracht. De verlichting werkt, op het neutraal lampje na. De brommer is uiteraard voorzien van een kenteken. Hij heeft een topsnelheid van ongeveer 105 km/h. Ik heb het buddyzit opnieuw laten bekleden in oktober 2008 met een speciale stof. De kleuren van de brommer zijn zwart met een gouden striping.
de KM stand is 24XXX maar het motorblok heeft ongeveer 2000 km gelopen. Het is een leuke brommer om op te rijden, en qua uiterlijk mag hij er ook zijn. Bij de brommer heb ik de originele onderdelen nog zoals: Een 50cc gilardoni cilinder, Een 9mm carburateur en een demper. Hij gaat niet voor een spotprijs weg dus zeg maar wat je er voor geeft.
Graag op schooldagen bellen na 15:00 op 0630076941.
Geen onzin biedingen, gaat weg omdat ik graag een oldtimer wil (kreidler,zundapp)