Auteur |
Bericht |
opabert
ApriliaForum Member
|
![Bericht Bericht](./styles/apriliaforum/imageset/icon_topic_latest.gif) TE KOOP af1
te koop
AF1 , MET VELE EXTRA ONDERDELEN , WAARONDER BLOK , ACHTERVORK MET ACHTERWIEL , VEEL KUIPDELEN , NIET MOOI , WEL SNEL , KENTEKEN GESCHORST. DOE EEN LEUK BOD EN HIJ IS VAN JOU
|
wo okt 08, 2008 6:31 pm |
|
![](./styles/apriliaforum/theme/images/spacer.gif) |
Racekees
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma nov 07, 2005 5:17 pm Berichten: 6379 Afbeeldingen: 16 Woonplaats: Hoogkerk
|
![Bericht Bericht](./styles/apriliaforum/imageset/icon_topic_latest.gif) Re: TE KOOP af1
leuker zou zijn als je even een foto plaatst, even de woonplaats vermeld en eventueel een richtprijs.
dan weet de rest ook waar hij/zij aan toe is!
|
wo okt 08, 2008 6:55 pm |
|
Matthijn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 10:02 pm Berichten: 8434 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Marknesse
|
![Bericht Bericht](./styles/apriliaforum/imageset/icon_topic_latest.gif) Re: TE KOOP af1
idd, meer info anders komt er een slotje op
_________________ [s]Aprilia RS50 NM Identikit 2002[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Black [/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Xerox Replica[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 MY07 White[/s] SOLD [s]Aprilia RS125 NM Grey Dust[/s] SOLD Aprilia RS50 MY07 Alitalia Replica
|
wo okt 08, 2008 7:02 pm |
Persoonlijk album
|
Martijn Derbi senda
ApriliaForum Member
|
als jullie het nou eens van de andere kant bekijken: sommige mensen hebben er misschien wat aan. Ook al vind ik dat topic van die hutkoffer echt onzin. Post aub even fotos, prijzen en je woonplaats en iedereen is weer blij ![happy :^^:](./images/smilies/happy.gif)
|
wo okt 08, 2008 9:31 pm |
|
Itakura
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 04, 2007 11:08 pm Berichten: 6447 Afbeeldingen: 19 Woonplaats: Raalte
|
aprilia kevin schreef: mark RS95 schreef: Ik stoor me een beetje aan je gedrag kevin. Het is ook onfatsoenlijk om je daarvoor aan te melden maar of het nou elke keer zo moet? krijgt apriliaforum ook geen goede naam door... Das leuk voor je, je bent ook niet verplicht het te lezen, ik ook niet, maar doe het wel, en aangezien dit WEER een andere is die zich aanmeld voor marktplaats verkopen en als hij straks zijn rotzooi kwijt is; "dan zie je hem nooit meer terug" (in het deuntje) tijdje geleden toch de discussie over de mensen die zich aanmelden en nooit wat posten, daar valt deze stakker ook onder die mensen weten dat ook niet, liever wijs je ze er netjes op dan gaan ze net zo hard weg oid.. + er zijn niet zo veel af1 rijders op het forum dus als er een af1 word aangeboden vind ik het prima. ![happy :^^:](./images/smilies/happy.gif)
wo okt 08, 2008 10:40 pm |
Persoonlijk album
|
af1special
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do dec 02, 2004 2:43 pm Berichten: 4328 Woonplaats: Moerkapelle
|
opabert schreef: te koop
AF1 , MET VELE EXTRA ONDERDELEN , WAARONDER BLOK , ACHTERVORK MET ACHTERWIEL , VEEL KUIPDELEN , NIET MOOI , WEL SNEL , KENTEKEN GESCHORST. DOE EEN LEUK BOD EN HIJ IS VAN JOU hallo opabert, zou je er misschien foto`s bij kunnen zetten. En waar het op te halen is ook wel makkelijk. Anders zal ik het topic helaas moeten sluiten topic opgeschoond
_________________ ben z`n sprinter Nederlands Record 50 cc sprint: 7.738 & Nederlands Record 70 cc sprint: 7.117 1ste SBO Lisse 2010 1ste 50 cc Jubbega 2011 1ste SBO Lisse 2010 1ste 50 cc Damwoude 2010 1ste 50 cc Jubbega 2010 1ste 70cc Genemuiden 2012 1ste 70 cc Genemuiden 2013
|
wo okt 08, 2008 11:33 pm |
|
opabert
ApriliaForum Member
|
hallo allemaal,
Graag beetje rekening houden met het feit dat ik inderdaad bijna opa ben ( 54 jaar ) geen/weinig ervaring heb met internet c.q. forum gebruik , dit is echt allemaal nieuw voor me. De motor staat in zwijndrecht naast een RS 250 en een RSVmille en vanwege de koop van die 250 wil ik ervan af. Ga kijken of ik er een foto van kan vinden en proberen die te plaatsen , zou een digitale foto moeten hebben als ik met de motor op het circuit in Croix rij.
groet, Opabert
|
wo okt 08, 2008 11:47 pm |
|
MBgek
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo nov 07, 2007 10:43 pm Berichten: 2268 Woonplaats: Baarn
|
Hallo Bert, Hier hebben we wat aan! ![icon_thumleft :thumleft:](./images/smilies/icon_thumleft.gif) Je foto kan je op www.imagehack.us op internet zetten.
_________________ bier is lekker
|
do okt 09, 2008 5:03 pm |
|
rs joost
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 10, 2006 5:21 pm Berichten: 2477 Woonplaats: bantcity
|
als er een foto is heb ik misschien wel intresse
mvg joost
|
vr okt 10, 2008 6:54 pm |
|
Itakura
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 04, 2007 11:08 pm Berichten: 6447 Afbeeldingen: 19 Woonplaats: Raalte
|
misschien handig om hem een pb te sturen als je interesse hebt aangezien hij niet zo vaak online is?? dan krijgt ie tenminste een mailtje dat er gereageerd is ![tongue :P](./images/smilies/tongue.gif)
za okt 11, 2008 10:16 pm |
Persoonlijk album
|
opabert
ApriliaForum Member
|
nou heeft ff geduurd mar het is gelukt staan twee fotos op
mijnalbum.nl
openbare albums , onder AF1 opabert
groet opabert
|
di okt 21, 2008 7:13 pm |
|
Cypher
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 27, 2007 5:46 pm Berichten: 1534 Afbeeldingen: 11 Woonplaats: Winterswijk
|
deze neem ik dan aan? ![Afbeelding](http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-OPRELAUK-1.jpg) ![Afbeelding](http://www.mijnalbum.nl/Foto-VPESDT8M.jpg) volgensmij weet ik ook van we die zx6r ninja circuitmotor is op de achtergrond ![wub :L:](./images/smilies/wub.gif)
di okt 21, 2008 7:19 pm |
Persoonlijk album
|
P.O.C. Tom
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma apr 02, 2007 8:38 am Berichten: 1094 Woonplaats: veldhoven
|
een 125cc dus. wat is de richtprijs?
_________________ Wat zet jouw brommer apart? Beunhaas Brouwer
|
di okt 21, 2008 7:45 pm |
|
MBgek
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo nov 07, 2007 10:43 pm Berichten: 2268 Woonplaats: Baarn
|
Ben ook benieuwd naar de richtprijs ![icon_thumright :thumright:](./images/smilies/icon_thumright.gif)
_________________ bier is lekker
|
wo okt 22, 2008 7:16 pm |
|
opabert
ApriliaForum Member
|
vraagprijs compleet met alle extra onderdelen 750 euris
|
vr okt 24, 2008 9:46 am |
|
|