risers TUONO 2006-....
Hallo,
Ik heb een vraagje. Ik heb zelf het probleem dat ik mijn stuur iets hoger wil dan de 38mm die mijn TUONO nu heeft. Dit ivm met mijn rug.
Ik heb zelf een Tuono van 2007 maar de types vanaf 2006 kunnen deze ook gebruiken.
Ik kan nu dus een set laten maken (2 stuks dus) die 25mm hoger zijn dan origineel. Ze zijn dan uit 1 deel (dus geen bussen ertussen zoals bij de nieuwe types). Maar wat ook belangrijk is dat ze het er hetzelfde uit zien als de originele. Het plaatje kan er dan gewoon boven op komen. De nieuwe types hebben standaard ook voortaan een bus van 20mm er tussen heb ik gezien.
Als ik nu 5 sets bestel kom ik op € 65,00 uit per set. Alleen heb ik zelf niets aan 4 sets. Dus wie zou er ook een set willen die op de originele plaats bevestigd kunnen worden en uit 1 stuk zijn. Dus de sterkte blijft hetzelfde. Ik verdien er helemaal niets op en wil dat ook niet. Ik kan ze dan leveren voor € 65,00 excl verzendkosten. Ik heb zo kunnen regelen dat de opzet (programeren van het programma) en opstartkosten voor het bedrijf komen. Dus niet voor ons.
Wie helpt mij?
Overigens bij 25 sets kosten ze: € 35,00 per set
Ik hoor het graag zsm wie er ook een set wil. Zodat ik ze kan bestellen.
Geregistreerd: ma nov 07, 2005 5:17 pm Berichten: 6379 Afbeeldingen: 16 Woonplaats: Hoogkerk
Re: risers TUONO 2006-....
Twan, dit is een aprilia brommerforum dus erg veel kans om je spul te verkopen heb je hier niet, wellicht heb je hier; http://www.aprilia-riders.nl/forum/ meer kans!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum