![Bericht Bericht](./styles/apriliaforum/imageset/icon_topic_latest.gif)
Yamaha Tzr-50 Rossi '08 ZGAN
hallo,
ik heb hier te koop aangeboden: een Yamaha Tzr Rossi bouwjaar 11-2007
Km-stand: 66xx km
Km/h : max 65km/h
bouwjaar: 11-2007 (dit is een van dé eerste Rossi Tzr's in nederland)
dit is een valentino rossi replica, en wordt door Yamaha geleverd. de Catalogus waarde van deze brommer bedraagt 3299,- in tegen stelling tot de "normale" versie die "maar" 2999,- kost.
de brommer heeft een ontgrenste uitlaat. deze prop (waardoor die 50hm/h loopt) kan zo weer terug worden gezet bij een lokale scooter dealer.
de CDI is echter NIET ontgrenst. de CDI begrenzing is dus nog WEL aanwezig
de brommer loopt nu max. op de teller rond de 65 - 70 km/h
op de rollerbank zal hij rond de 57km/h gaan, en u hebt dus geen probleem. de brommer trekt heerlijk op.
de brommer kan zo weer in originele staat gebracht worden Omdat ik express de CDI begrenzing niet verwijderd heb, in tegen stelling tot andere Tzr's met BJ '07 of '08, zijn hebben meestal een ontgrenste CDI, waardoor die moeilijker in origininele staat terug te brengen is.
Ketting, tandwielen en banden zijn in zeer goede staat en altijd goed onderhouden. hier zult u geruime tijd niet naar om hoeven te kijken.
de Rem blokken voor en achter zijn reeds vervangen door nieuwe originele.
ik heb nog wel een paar dingen veranderd wat betreft het exterior:
- Wit velglint aangebracht op beide velgen
- Witte banden letters
- De taartschep (aka: achterspatbord) ingekort.
- De koplampen vervangen door STR8 Xenon lampjes.
- Alarm, ik heb in deze brommer een Alarm in laten bouwen ter waarde van ruim 200,-
dit is een goedgekeurd alarm (petrol line AKA piaggio).
-voetsteuntje vervangen
-witte ventieldopjes.
-AM6 chrome kenting beschermkapje (bij voortandwiel.)
alle originele onderdelen zijn nog aanwezig, en zijn gemakkelijk terug te zetten.
op deze brommer zijn wel wat gebruikers krasjes tezien. dit is alleen een indicatie dat de brommer gebruikt is.
zoals te zien is op de foto's heb ik altijd met liefde omgekeken naar deze Tzr.
deze hoeft ook niet weg.
ik doe hem weg omdat ik binnenkort 18 word. en dus mijn rijbewijs(en) wil halen.
de vraagprijs is 2650,-
de brommer verkeerd in Nieuwstaat
de brommer heeft alle beurten netjes gehad, en zal voor de verkoop nog een keer worden na gelopen/gekeken.
Alle bonnetjes zijn nog aanwezig !! (van elke aanschaf)
evt:
- Rode Paddock stand. (te zien op de foto) meerprijs 50,- (dit is een paddock stand die de achterbrug van de brommer optilt, dit vergemakkelijkt het onderhoud. er zit ook een beugel bij voor de voorkant (kroonplaat bevestinging)
-Art 5 Abus schijfrem-kettingslot combinatie (nieuwwaarde : 190,-) dit is een art 5 goedgekeurd MOTOR ketting slot en past in de Buddy van de TZR meerprijs: 120,-
-scooterhoes, dit is een hoes die de brommer beschermd in regenachtige dagen. geschikt voor dit type brommer
meerprijs:15,-
voor meer info kunt mij bereiken op de mijn 06 (06-14121759) of mail (
bartvandervelde33@hotmail.com" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;)
gr. Bart
http://img141.imageshack.us/slideshow/p ... 80t8n.smilhttp://link.marktplaats.nl/210565698