Hoi allemaal,
Ik schaam me een beetje om hier weer op het forum te komen na zoooown lange tijd niets van me te laten horen

Ik kan wel allemaal excuses gaan bedenken, maar dat heeft toch geen zin! Ik was gewoon druk en had het een beetje gehad met de brommers enz,,,
Inmiddels ben ik met de brommer voor degene die die nog kennen

Niet echt verder gekomen! Ik kan maar geen tijd vinden en de zin is ook heel ver te zoeken! Ik baal er wel van want heb nog voor een kapitaal aan spullen staan waar nooit iets mee gebeurd is!

En ik voel me een beetje net zo als Nino enz, waar ik me vroeger juist zo kwaad om maakte dat ze er niets mee deden! Mjaa om een kort verhaal nog korter te maken ik verkoop de boel, ik studeer nou in Amsterdam en wil op kamers dus ik ga er gewoon niets meer mee doen! Hoef echt niet de hoofdprijs te hebben, maar wel een normale prijs!
Verder voor iedereen die in dit topic vragen heeft op persoonlijk gebied (hoe het met me gaat enz), Relationeel gebied (hoe het met de liefde is enz), Educatief gebied (wat voor opleiding ik nu doe enz) of gewoon op om te ouwehoere doe dat via PM please want anders zit dit verkooptopic zoo vol met al jullie gezwets;)
Wat ik allemaal nog heb liggen + prijzen enz:
Framedelen, kappen enz:
- Een compleet kentekenloosframe met achterbrug, subframe enz, enz (excl voorvork)
VERKOCHTFrame is compleet gepolijst geweest, maar is inmiddels weer beetje dof geworden, na licht poetsen weer bling-bling!!
- Verchroomde voorvorkpoten incl verchroomde kroonplaat
VERKOCHT- RS250 achterveer (iets langer dan ori RS50, moet pasgemaakt worden)
VERKOCHT- 2 Velgen,nieuwstaat met afgedraaide velgrand(mooi gezicht) en nieuwe coating incl. slicks
VERKOCHT- Metrakit Wave Remschijven, passen zonder aanpassingen, nieuwstaat
VERKOCHT- Voorremmerij, goede staat met nieuwe remblokken (pedaal, klauw en remleiding)
VERKOCHT- Achterremmerij, goede staat met nieuwe remblokken (alleen klauw en remleiding)
VERKOCHT- RS 250 stepjes, passen direct op een RS50 nm incl rempomp en schakelstang
VERKOCHT- Italiaanse Racekappenset (gehele voorkuip en zijkappen in 2 stukken incl ruitje) !!NIEUW!!
VERKOCHTDeze kappenset is volledig van polyester en superlicht! Het is ideaal voor sprinters enz omdat je met een paar boutjes meteen bij het blok kan terwijl de rest van de kuip enz blijft zitten! Dit is een unieke set en is geimporteerd uit Italië, maar 1 set van in NL!
- VF-racing monoseat incl. ystukken (zit hars op van vorige eigenaar, moet geschuurd worden)
VERKOCHT- Regenbanden (slicks) uit de Racerij! hele zachte banden met dik profiel)
VERKOCHTwordt op het circuit bochten mee genomen met 130km/u waarschijnlijk perfect voor de sprint met nat weer, zelf nooit gebruikt!
Het motorische gedeelte (snel spul):
- Am6 blok, compleet incl tandwielen, krukas (doppler volle race as in goede staat), afgedraaide 5 plaats koppeling (MK schijven), en blok is getuned door VRP uit Ophemert (voornamelijk inlaat en voet van de cilinder)
OVB VERKOCHT- Complete inlaat (MHR spruitstuk, Malossi Membraam VL6, originele Keihin 28mm PWK+kelk)
VERKOCHT- Cilinder Hebo Manston II met nieuwe zuiger, licht getuned door VRP nooit warm of vastgelopen
VERKOCHTV
- Uitlaat Yasuni R3 met lange stinger en kevlar demper, goede staat geen roest!
VERKOCHT- Uitlaat Hebo Racing, enige uitlaat in Nederland, veel legendes over, nooit getest helaas!
VERKOCHT- HPI 2005, bij mij nog nooit gedraaid! Liefst samen met blok...
VERKOCHTVerder heb ik nog liggen:
- Tomasseli Snelgas (splinternieuw)
VERKOCHT- Koso XR-SR Digitale teller met alles erop en eraan (excl boekje), goede staat
VERKOCHT- Klein benzinetankje (ongeveer een liter) met bevestiging ideaal voor de sprint
VERKOCHTEn dat was het volgens mij wel zown beetje, prijzen mag altijd op geboden worden!
Voor feauteau's kun je in mijn projecttopic kijken:
viewtopic.php?f=14&t=2702Ik wilde ze hierin erbij plakken, maar mijn projecttopic is gesloten

En anders op aanvraag kan ik altijd nieuwe foto's maken uiteraard!!

Wees aardig, geef gul!