|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|
Aprilia mx50 Supermotard !!
Auteur |
Bericht |
zeug
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma apr 11, 2005 5:16 pm Berichten: 83 Woonplaats: Maasdijk
|
Aprilia mx50 Supermotard !!
Goedendag, Ik wil bij deze mijn Aprilia mx 50 supermotard te koop aanbieden, Het betreft een bromfiets dus met helmplicht. De bromfiets komt uit 2001 echter is er een blok gemonteerd uit 2005. Er staat ongeveer 12000 km op de teller dus dat is gezien het bouwjaar relatief weinig
De setup: Het blok is 2 maanden geleden gereviceerd d.w.z. nieuwe krukas/lagers/keringen, cilinder en carburateur
50 cc Gilardoni 2 Dell’ortho 12 mm Std uitlaat. Std luchtfilter De brommer gaat zo’n 80 km/h en trekt lekker vlot op.
Exterieur.
De voorband is nieuw nog geen km mee gereden ( brommer staat nu te wachten op z’n nieuwe baasje, en ik rij er dus niet meer mee ) De achterband zit op 50 % ongeveer, De wiellagers zijn 3 weken terug vervangen dus daar is ook voorlopig geen ommekijk meer naar.
Verder zijn er nog een hoop kleine dingen als: accu, bougie, km kabel, gaskabel, bolletjes, blokolie en koelvloeistof zijn ook afgelopen maand vervangen.
De vraagprijs: Ik wil voor deze brommer zo’n 1299 euro vragen, dit omdat ik de laatste 2 maanden dat ik hem in mijn bezit heb gehad ontzettend veel kosten heb gemaakt, dit krijg ik bij lange na niet terug maar ik vind 1299 euro een mooie prijs voor een goede brommer. Je kunt proberen te bieden maar onder de 1150 euro zal ik waarschijnlijk niet reageren.
Heb je interesse in deze bromfiets neem dan contact op of bied:
Een proefrit is altijd mogenlijk mits in bezit van bromfietsrbw. De brommer word afgeleverd met een volle tank.
Laatst bijgewerkt door zeug op za maart 21, 2015 6:49 pm, in totaal 2 keer bewerkt.
|
ma aug 11, 2008 2:42 pm |
|
|
zeug
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma apr 11, 2005 5:16 pm Berichten: 83 Woonplaats: Maasdijk
|
niemand interesse in deze dikke mx?
|
di aug 12, 2008 7:28 pm |
|
|
Matthijn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 10:02 pm Berichten: 8434 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Marknesse
|
na een dag je topic omhoog schoppen is niet nodig. Als iemand hem zoekt, vind hij het vanzelf wel.
_________________ [s]Aprilia RS50 NM Identikit 2002[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Black [/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Xerox Replica[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 MY07 White[/s] SOLD [s]Aprilia RS125 NM Grey Dust[/s] SOLD Aprilia RS50 MY07 Alitalia Replica
|
di aug 12, 2008 7:33 pm |
Persoonlijk album
|
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|