Het grote''leuke marktplaats, speurders etc. koopjes topic'2
Auteur |
Bericht |
jasperrr91
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma maart 23, 2009 7:35 pm Berichten: 7459 Woonplaats: Heerewaarden
|
 Re: Het grote''leuke marktplaats, speurders etc. koopjes topic'2
vr jun 05, 2009 6:49 pm |
|
 |
Itakura
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 04, 2007 11:08 pm Berichten: 6447 Afbeeldingen: 19 Woonplaats: Raalte
|
vr jun 05, 2009 6:51 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Sanno
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo dec 28, 2008 9:06 am Berichten: 2739 Woonplaats: Terneuzen (zeeland)
|
hij zegt het zelf nog bescheiden in z'n advertentie  daar koop je nog niet eens een fatsoenlijke 50cc'er voor 
vr jun 05, 2009 8:13 pm |
|
 |
slammers
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jul 24, 2008 5:25 pm Berichten: 3012 Woonplaats: Wijk & Aalburg
|
Sow dat is inderdaad een koopje. Wil eigenlijk geen rs125, maar ik zou hem toch wel kopen als ik 18 was. Voor zo'n prijs wil ik daar wel even op rond sturen. 
vr jun 05, 2009 9:21 pm |
|
 |
Matthijn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 10:02 pm Berichten: 8434 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Marknesse
|
maatje van me koopt m wss..
_________________ [s]Aprilia RS50 NM Identikit 2002[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Black [/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Xerox Replica[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 MY07 White[/s] SOLD [s]Aprilia RS125 NM Grey Dust[/s] SOLD Aprilia RS50 MY07 Alitalia Replica
|
vr jun 05, 2009 11:19 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Sanno
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo dec 28, 2008 9:06 am Berichten: 2739 Woonplaats: Terneuzen (zeeland)
|
en terecht 
vr jun 05, 2009 11:34 pm |
|
 |
Sanno
ApriliaForum Member
|
om nog ff terug te komen op dat 'handel verhaal' kijk eens wat ik net tegen kom: http://link.marktplaats.nl/256658730de gpr die vorige week verkocht werd voor 750 euro. de schuifschade met beuntape netjes weggewerkt. aan dit soort mensen heb ik nou zo'n ongelofelijke hekel  morgen ff bellen dat ik hem een ongelofelijke hufter vind, heb het hem net ook al gemaild  hallo, ik heb geen interesse in de gpr, ik wou alleen ff laten weten dat ik je een ongelofelijke hufter vind omdat ik toevallig weet dat jij hem vorige week kocht voor 750 euro. ik was helaas net te laat, had gehoopt dat iemand anders er heel blij mee zou zijn en plezier zou hebben in het opknappen van de schuifschade die jij met mongolische tape heb gemaskeerd maar ik vind het echt jammer dat hij in handen is gekomen van een zielig handelaartje als jij movg alessandro  Het volgende is fout gegaan. Er staan verboden woorden in de email hahahaha marktplaats is netjes 
vr jun 05, 2009 11:41 pm |
|
 |
Sanno
ApriliaForum Member
|
http://www.kapaza.be/Motoren/Yamaha/177 ... 50_cc.html rossie editie voor maar 1500 euri  en kan nog over gesproken worden 
za jun 06, 2009 1:20 am |
|
 |
Sanno
ApriliaForum Member
|
za jun 06, 2009 10:50 am |
|
 |
slammers
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jul 24, 2008 5:25 pm Berichten: 3012 Woonplaats: Wijk & Aalburg
|
Sanno schreef: http://www.kapaza.be/Motoren/Yamaha/17789826/Yamaha_TZR_50_cc.html rossie editie voor maar 1500 euri  en kan nog over gesproken worden  Zo goedkoop vind ik het niet als je kijkt dat het nog op kenteken e.d. moet.
za jun 06, 2009 12:32 pm |
|
 |
Maurits
ApriliaForum Member
|
Sanno schreef: om nog ff terug te komen op dat 'handel verhaal' kijk eens wat ik net tegen kom: http://link.marktplaats.nl/256658730de gpr die vorige week verkocht werd voor 750 euro. de schuifschade met beuntape netjes weggewerkt. aan dit soort mensen heb ik nou zo'n ongelofelijke hekel  morgen ff bellen dat ik hem een ongelofelijke hufter vind, heb het hem net ook al gemaild  hallo, ik heb geen interesse in de gpr, ik wou alleen ff laten weten dat ik je een ongelofelijke hufter vind omdat ik toevallig weet dat jij hem vorige week kocht voor 750 euro. ik was helaas net te laat, had gehoopt dat iemand anders er heel blij mee zou zijn en plezier zou hebben in het opknappen van de schuifschade die jij met mongolische tape heb gemaskeerd maar ik vind het echt jammer dat hij in handen is gekomen van een zielig handelaartje als jij movg alessandro  Het volgende is fout gegaan. Er staan verboden woorden in de email hahahaha marktplaats is netjes  Ik snap jou niet hoor. Alles wat jij koopt is namelijk verhandelt als jij naar een brommerzaak gaat en je koopt een zuiger dan zit daar 100 % winst op van de brommer zaak alleen al hoe wil je dat noemen dan?
_________________ Kx80 Puch
|
za jun 06, 2009 1:09 pm |
|
 |
RaoulMX
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jul 04, 2007 11:03 pm Berichten: 541 Woonplaats: Berg
|
Sanno schreef: om nog ff terug te komen op dat 'handel verhaal' kijk eens wat ik net tegen kom: http://link.marktplaats.nl/256658730de gpr die vorige week verkocht werd voor 750 euro. de schuifschade met beuntape netjes weggewerkt. aan dit soort mensen heb ik nou zo'n ongelofelijke hekel  morgen ff bellen dat ik hem een ongelofelijke hufter vind, heb het hem net ook al gemaild  hallo, ik heb geen interesse in de gpr, ik wou alleen ff laten weten dat ik je een ongelofelijke hufter vind omdat ik toevallig weet dat jij hem vorige week kocht voor 750 euro. ik was helaas net te laat, had gehoopt dat iemand anders er heel blij mee zou zijn en plezier zou hebben in het opknappen van de schuifschade die jij met mongolische tape heb gemaskeerd maar ik vind het echt jammer dat hij in handen is gekomen van een zielig handelaartje als jij movg alessandro  Het volgende is fout gegaan. Er staan verboden woorden in de email hahahaha marktplaats is netjes  lutser, alles wat je koopt, wordt op verdient als jij voor 300 euro een brommer kan kopen, en een week later weg kan doen voor 1000, zou je dat niet doen dan? 
|
za jun 06, 2009 3:20 pm |
|
 |
Donny
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 15, 2008 1:25 pm Berichten: 288 Woonplaats: Bladel
|
idd, sanno je snapt er geen zak van.
_________________ -= Vatos Locos =-
|
za jun 06, 2009 5:31 pm |
|
 |
slammers
ApriliaForum Member
|
Denk dat hij het handelen geen punt vindt, maar wel dat hij hem verkoopt en de schade verbergt en niet erg duidelijk maakt.
za jun 06, 2009 5:32 pm |
|
 |
Martijn Derbi senda
ApriliaForum Member
|
Nee het gaat hem erom dat hij de brommer toen niet heeft kunnen kopen. 
|
za jun 06, 2009 6:00 pm |
|
 |
|