HomeForum indexHelpGalerijZoekenInloggen
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu do dec 26, 2024 7:10 pm

Antwoord op onderwerp  [ 38 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
 tekoop aprilia af1 
Auteur Bericht
NSN-anti
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht Re: tekoop aprilia af1
Heelijk off topic reageren. :OFF TOPIC:
Ik probeer mensen niet tenaaien zo ben ik niet.
Ik ben ook geen hondenvot je kan mensen normaal noemen bij zijn naam.
En ik ook nog liegen. lijkt me van niet ik heb best veel informatie gegeven over de brommer de staat wat er gekocht is. is zowat bijna een topic start renovatie brommer.

Lijkt me dat jij (Sanno) deze brommer nooit ga kopen en ik je best kinderachtig vind (schatting leeftijd 14 jaar ) en totaal niet volwassen.

Beweringen zeggen die totaal niet zo zijn, je kent me niet, en kan je zulke dingen niet zeggen over mensen die je niet kent.

je kan mensen niet eens normaal aanspreken, is jammer zelfs erg. Ik heb zelfs medelijde met je.
je voelt je vooral ook erg aangevallen. Wat heb ik jou misdaan jochie, alleen maar gezegd dat je moet stoppen met onzin, en ik een tekoop topic heb gestart, en niet klaag topic.

Sanno waar zijn jouw hoofdletters heb je geleerd hoe je nederlands eindelijk kan typen en internet ipv internets.
Wil jij zeggen over mijn grammatica, nou die van jou is erger.
Ik wil je best een inburgerings test geven misschien word je dan wat slimmer weet je hoe je dingen moet typen.

Ik krijg hoofdpijn van jou dat ik me moet verlagen naar jou met woord jochie.

De prijs is er zeker weten naar.
- is met kenteken
- gespoten kappen bij autospuit(sommige mensen niet vinden)
- is over compleet
- heeft het gedaan ( is iets elektrisch wat kapot is)

Voor 250 euro lijkt me erg redelijk.

Alleen als je op marktplaats kijkt voor:
- Een frame met kenteken betaal je 100 euro.
- Velgen 60 euro( niet eens over een achterbrug gesproken).
- Motorblok 100 euro (of die het doet of niet).

als jullie gierig gaan klinken dat ik naai en de prijs er niet naar is weet jij niet wat de waarde is.

Waarom dat ik een 2e brommer in onderdelen kocht is vanwege:
Het oude blok slecht was big end op was.
Iets mis was met koppeling.
Het was bedoeld volledig te renoveren.
Alleen ik stop er nu mee heb autorijbewijs wil autorijden.

Wat willen jullie nog meer weten.
(dan afkrakend reageren voor 250 euro) :HM:

di mei 03, 2011 10:33 pm
Profiel
NSN-anti
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Nog effe gekeken naar de forum regels speciaal voor jou (Sanno)

waar jij(Sanno) je niet aan hou.

Beschrijving Forum regels:

1. Heb respect voor elkaar(kan je niet)
Je dient je te gedragen als gast. Iedereen heeft een eigen mening, respecteer deze dus ook.

3. Discriminatie, racisme, uitschelden is verboden (kan je ook niet)
Het is niet toegestaan op het forum te discrimineren op welke manier dan ook. Voor uitschelden geld hetzelfde. Probeer een onenigheid op te lossen op een normale manier of negeer het. Bij overtreding hiervan kan dit een waarschuwing of een ban opleveren! (zie de FAQ)

5. Plaats berichten die onderwerp gerelateerd zijn ( kan je ook niet want op mijn topic is alles buiten interessen in kopen)
Plaats geen topic die niks met brommers/ Aprilia te maken hebben. Behalve in de huiskamer. Ook in een topic (onderwerp) alleen berichten plaatsen die nuttig zijn/ met het onderwerp te maken hebben. Dit houd het forum wel zo netjes en overzichtelijk. Administrators en moderators mogen topics en/of berichten zonder aankondigen verwijderen, aanpassen of op slot zetten.

Wie zich niet aan de regels houd kan 2 keer een waarschuwing krijgen van een moderator of administrator. De 3e keer krijg je een ban, de toegang tot het forum word dan voor je geblokkeerd. Ook kan je in 1 keer een ban krijgen als de overtreding zwaar genoeg is.

(Hoeveel regels moet jij nog overtreden.)

Ik heb je best wat tips gegeven en deze is ook al een tip.

di mei 03, 2011 10:41 pm
Profiel
SuMo-rider
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
er is ook een regel dat je je niet mag aanmelden voor verkoop, op een paar posts na dat je af1 het niet doet heb je enkel posts in sales, dit topic wel te verstaan.

di mei 03, 2011 10:58 pm
Profiel
NSN-anti
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Ik ben al veel langer lid dan:
De verkoop van mijn brommer (dat kan je zien).
Heb ook onderdelen gekocht via deze site.
Gekeken naar andere topics.

Ik heb voor de topic van verkoop inderdaad een topic gestart voor dat mijn aprilia het niet doet.

Je kan zien dat ik toen al veel langer lid was.
Je mag me best aanspreken op een regel alleen wel als het nuttig is en niet volledig informatie gecheckt hebt dat ik langer actief ben.

wo mei 04, 2011 1:39 pm
Profiel
Sanno
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
NSN-anti schreef:
Heelijk off topic reageren. :OFF TOPIC:
I (L) offtopic
Ik probeer mensen niet tenaaien zo ben ik niet.
Ik ben ook geen hondenvot je kan mensen normaal noemen bij zijn naam.
Ik ben ook geen hondenvot (ben je wel, problem?) je kan mensen ook gewoon bij hun naam noemen
En ik ook nog liegen.
En ik liegen? lijkt me van niet ik heb best veel informatie gegeven over de brommer de staat wat er gekocht is. lijkt me van niet ik heb best veel informatie gegeven over de brommer en er staat bij wat er gekocht is is zowat bijna een topic start renovatie brommer. Had zowat bijna een topic gestart over de renovatie

Lijkt me dat jij (Sanno) deze brommer nooit ga gaat kopen (hoe kom je daar zo bij?) en ik vind je best kinderachtig vind (schatting leeftijd 14 jaar (ben 21, problem"?) ) en totaal niet volwassen. Met 21 jaar ben je volwassen dus het is dhr. Sanno voor jou hondenvot

Beweringen zeggen die totaal niet zo zijn,Beweringen maken die totaal niet zo zijn, je kent me niet, en kan je zulke dingen niet zeggen over mensen die je niet kent. En je kan zulke dingen totaal niet zeggen over mensen die je niet kent (ik had het over de brommer en jouw lulgedrag, dat ik jou persoonlijk niet ken heeft er niks mee te maken ik ga op de foto's af)

je kan mensen niet eens normaal aanspreken, jij kan niet eens normaal Nederlands is jammer zelfs erg. Ik heb zelfs medelijde met je.Nergens voor nodig, ik ben niet zwart dus ik ga niet naar de hel als ik dood ga)
je voelt je vooral ook erg aangevallen.klopt kan er niet goed tegen dat mensen liegen en het vervolgens niet toe willen geven. Wat heb ik jou misdaan jochie, Ben 21, hou dat jochie maar voor je hondenvot alleen maar gezegd dat je moet stoppen met onzin je moeder, en ik een tekoop topic heb gestart, en niet een klaag topic.

Sanno waar zijn jouw hoofdletters het is een internetforum hoofdletters zijn een overbodige luxe die slechts sporadisch toegepast worden heb je geleerd hoe je nederlands eindelijk kan typen ja, op school, in tegenstelling tot de multishitschool waar jij waarschijnlijk naartoe ben gegaan. en internet ipv internets. (The internets, van geenstijl.tv)
Wil jij zeggen over mijn grammatica, wat wil jij zeggen over mijn grammatica? (zie vorige paginga voor het antwoord) nou die van jou is erger. hehe
Ik wil je best een inburgerings test bedoel je misschien inburgeringscursus geven misschien word je dan wat slimmer weet je hoe je dingen moet typen. ben je nou echt zo blind dat je niet ziet dat er niks van je zinsbouw klopt?

Ik krijg hoofdpijn van jou Ik krijg hoofdpijn van jouw ras dat ik me moet verlagen naar jou met woord jochie. wtf? onvertaalbaar...

De prijs is er zeker weten naar.
- is met kenteken
- gespoten kappen bij autospuit bedoel je misschien autospuiterij?(sommige mensen niet vinden sommige mensen niet vinden, ehhh ok...)
- is over compleet
- heeft het gedaan elke brommer heeft het gedaan anders had hij nooit de winkel verlaten ( is iets elektrisch wat kapot is)

Voor 250 euro lijkt me erg redelijk.

Alleen als je op marktplaats kijkt voor:
- Een frame met kenteken betaal je 100 euro.
- Velgen 60 euro( niet eens over een achterbrug gesproken).
- Motorblok 100 euro (of die het doet of niet).

als jullie gierig gaan klinken dat ik naai en de prijs er niet naar is weet jij niet wat de waarde is. dit ding is vreselijk verbeund, en dat 250 niet veel is voor een opknapbrommer betekend niet dat je bullshit in je ad. moet zetten

Waarom dat ik een 2e brommer in onderdelen kocht is vanwege:
Het oude blok slecht was big end op was.
Iets mis was met de koppeling.
Het was bedoeld om volledig te renoveren.
Alleen ik stop er nu mee heb autorijbewijs wil autorijden.

Wat willen jullie nog meer weten. waar je op school gezeten heb ben ik wel benieuwd naar
(dan afkrakend reageren voor 250 euro) :HM:

do mei 05, 2011 10:24 pm
Profiel
Sanno
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
NSN-anti schreef:
Nog effe gekeken naar de forum regels speciaal voor jou (Sanno) wat lief van je

waar jij(Sanno) je niet aan hou.

Beschrijving Forum regels:

1. Heb respect voor elkaar(kan je niet) Heb geen respect voor leugenaars, ook niet voor zwarten btw, vandaar dat hakenkruis op m'n borst
Je dient je te gedragen als gast. Iedereen heeft een eigen mening, respecteer deze dus ook.

3. Discriminatie, racisme, uitschelden is verboden (kan je ook niet) [b]/care[/b]
Het is niet toegestaan op het forum te discrimineren op welke manier dan ook. Voor uitschelden geld hetzelfde. Probeer een onenigheid op te lossen op een normale manier of negeer het. Bij overtreding hiervan kan dit een waarschuwing of een ban opleveren! (zie de FAQ)

5. Plaats berichten die onderwerp gerelateerd zijn ( kan je ook niet want op mijn topic is alles buiten interessen in kopen mijn posts zijn gerelateerd aan dat matte beunspuitwerk van je dat je bij een "autospuit" heb laten doen)
Plaats geen topic die niks met brommers/ Aprilia te maken hebben. Behalve in de huiskamer. Ook in een topic (onderwerp) alleen berichten plaatsen die nuttig zijn/ met het onderwerp te maken hebben. Dit houd het forum wel zo netjes en overzichtelijk. Administrators en moderators mogen topics en/of berichten zonder aankondigen verwijderen, aanpassen of op slot zetten.

Wie zich niet aan de regels houd kan 2 keer een waarschuwing krijgen van een moderator of administrator. De 3e keer krijg je een ban, de toegang tot het forum word dan voor je geblokkeerd. Ook kan je in 1 keer een ban krijgen als de overtreding zwaar genoeg is.

(Hoeveel regels moet jij nog overtreden.) Vraag ik me ook af, heb nog steeds geen waarschuwing ontvangen, problem hondenvot?

Ik heb je best wat tips gegeven en deze is ook al een tip. Wat is de tip dan:') ?

do mei 05, 2011 10:26 pm
Profiel
Sanno
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Ik had het btw toch wel gezien op dit forum, hier mijn afscheidscadeau hondenvot:
Afbeelding
KAMEHAMEHA IN JE OOGBAL VERREKTE KOEKWAUS

Mvg,

Die vieze zwarte zeug van een moeder van je

do mei 05, 2011 10:28 pm
Profiel
NSN-anti
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
de brommer is verkocht.

kan slotje op.