Geregistreerd: vr mei 21, 2010 12:26 am Berichten: 321 Woonplaats: Zuid-Limburg!
Re: allerlei werkzaamheden aangeboden.
Steven! Ik heb een vraag of je me binnenkort kan helpen met een blokrevisie. En dat is dan met een nieuwe krukas + cylinder erop steken. Ik stuur anders ook nog wel PM
_________________ I intend to live forever. So far, so good.
Re: allerlei werkzaamheden aangeboden.
hey heb een oude futura van 1991 waar ik vroeger mee rond gereden heb wel niet degene die ik nu heb maari stond stil van ong 2000 heb hem wel aan de praat gekregen door alles goed uit te kuisen alle olie vervangen enz hii start v de eerste keer draait mooi is trouwens een 80cc in ziin vrii kan hii goed intoeren gaan maar het loopt fout als ik wil riiden hii vertrekt maar als ik gas opendraai valt het dood onder belasting lukt het niet heb terug carburateur gekuist want het is net of hii kriigt teveel of te weinig en de laatste keren toen ik hem stillegde kwam de benzine uit de luchtfilter gelopen dus dacht aan de vlotter of de vlotternaald of kan dat toch wat meer ziin??het is een dellorto phbg19cs stond natuurliik ook even stil en zo een carburateur vindt ik haast niet woont u ver van belgische grens?zoek trouwens nog een replica toen miin voorganger van de futura grtz
Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 23 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum