TE KOOP Derbi drd limited edtion uit 2005
Hierbij bied ik m'n Derbi senda sm drd limted edtion uit 2005 aan (is pas in november 2006 op de weg gekomen). Van dit type zijn er maar 999 van gemaakt en dit is nummer 572 ervan.
De km stand is 18300 km en word nog opgereden,
Het Blok is rond 18200 km volledig gereviceerd, dus er zit nieuwe krukas alles in. Bonnetjes hiervan aanwezig, (dus kun je eigenlijk km stand weer op 0 km zetten)
wat er aan gedaan is afgelopen kms.
300 km geleden nieuwe accu nog geen 2 weken oud
300 km geleden nieuwe achteremschijf van galfer(orgineel) kost 140 euro.
300 km nieuw luchtfilterelement
300 km nieuwe bougi
300 km geleden nieuwe stage 6 temp sensor.
400 km geleden nieuwe achterwielagers.
+ nieuwe xenon white ba20 lamp er in gedaan. (geeft veel beter licht dan orginele.)
scr corse uitlaat is ongeveer 1000 km oud. + als je die uitlaat niet mooi vind heb ik evt, ook nog een metrakit thrower chrome met gianelli conti demper liggen demper is nog geen 100 km oud.
wat er aan gedaan is.
Velgen zijn hooglans zwart gespoten inplaats van matzwart fabrieks af.
Achterveer is opnieuw gespoten in hooglans wit.
Frame is afgebeten zodat die nu mooi chroom is.
Stage 6 toerenteller en temperatuurmeter.
xenon white koplamp
Achterlicht zitten knipperlichtjes ingebouwd.
Wit velglint.
Polisport handkappen (wel gebruikers krasjes)
Michelin pilot sporty banden.(in zeer goeie staat)
Gouden zuiger ventieldopjes. ETC
+ Rijd helemaal perfect. En in zeer goeie staat. En is motorisch helemaal als nieuw. Heeft een balansas wat standaard sendas niet hebben.(zorgt dat de brommer minder trilt)
- Orginele toerenteller doet het niet maar is wss gewoon een loszitten kabeltje. Maar ga het niet fixen omdat ik ook al een toerenteller op stage 6 meter heb zitten.( en kijk amper naar hoeveel toeren ik maak).
Er is veel geld in deze brommer gestoken daarom ook deze hooge prijs vooral omdat ik laaste 1000 km al 1000 euro in heb gestoken. Maar nu is die weer helemaal perfect. Reden van verkoop is omdat ik met me knie zit en amper kan werken op het moment en heb nog rollerbank boete staan die naar officier van justitie gaat.
Mvg,
Mike wolfkamp,
voor fotos :
http://www.speurders.nl/overzicht/derbi ... ml?q=derbi