Hierbij bied ik mijn yamaha yz 400f aan, de motor is van oorsprong een crossmotor maar is via de rdw op kenteken gezet, dit is al in 2001 gebeurd. Frame nummer komt netjes overeen met het kenteken. Deze yz is niet te vergelijken met een wr 400f, o.a close ratio bak, andere nokkenastiming etc.
Het motorblok is 2000km geleden compleet gereviseerd met o.a nieuwe zuiger, krukas lagers, nieuw small en big end distriebutie ketting etc.
Verder is er onlangs 100km gelden nog een nieuwe versnellingsbak (+wals +vorken) in gekomen wegens een defect. Foto's van de revisie zijn aanwezig en ook de bonnen hiervan. Voor meer info over het motorblok kan je beter bellen of mailen. Het motorblok is echt perfect!
De motor is eventueel ook nog met een 25kw rijbewijs te rijden, uitdraai is aanwezig.
De motor staat op excel velgen met een 320mm remschijf. Verder zit er een rino uitlaatsysteem op. Onlangs is er een nieuwe kappenset opgekomen, nieuwe handkappen, nieuwe voorvork protectors met een muscle milk stickerset. Een nieuw led achterlicht voor een betere lichtopbrengst.
Verder heb ik bij de motor nog wat extra onderdelen, wat plastic, zadeldekje, tandwielen (v+a), oliefilter en olie, luchtfilter etc.
Voor meer vragen gelieve even bellen. De vraagprijs is 2700 euro, bieden mag maar wel naar waarde.
mvg Bas
voor meer foto's, zie mp link:
http://www.marktplaats.nl/a/motoren/mot ... um=1&pos=1