Malossi MHR 80 GETUNED GERESERVEERD
Hallo,
Bij deze bied ik mijn Malossi MHR 80 te koop aan. De reden van de verkoop is dat ik bezig ben met mijn brommer te verkopen en de overbodige onderdelen. De cilinder is getuned waardoor de prestaties aanzienlijk zijn verbeterd. Ik heb 15pk gehaald met deze cilinder icm Scr Hm 50/70 en een 21mm carburateur op een goede testbank.
Op dit filmpje kun je het verschil tussen mijn MHR en de ex MHR van Jasper zien.
Re: Malossi MHR 80 GETUNED
Hallo Jesse,
Heb je nog meer onderdelen tekoop? Ik heb op het moment een Aprilia rs 50 2008 Nero black. Behalve een Malossi replica uitlaat is die helemaal standaard. Wat was jouw setup? ik heb natuurlijk wel meer nodig dan alleen een cilinder? Misschien jij nog onderdelen tekoop zoals carb enzo?
Re: Malossi MHR 80 GETUNED
lOnerRanger schreef:
Hallo Jesse,
Heb je nog meer onderdelen tekoop? Ik heb op het moment een Aprilia rs 50 2008 Nero black. Behalve een Malossi replica uitlaat is die helemaal standaard. Wat was jouw setup? ik heb natuurlijk wel meer nodig dan alleen een cilinder? Misschien jij nog onderdelen tekoop zoals carb enzo?
Mvg. Wesley
Zoas Ferdinand al zei heb ik meer te koop.
Ik heb momenteel mn complete setup te koop: MHR 80 GETUNED Yasuni R3 21mm black edition Malossi vl6 membraan
Voor 400 euro stuur ik de set naar je op incl sproeiers en spruitstuk.
Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 12 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum