Am MHR Team 80, prorace bovenlangse uitlaat, 26mm inlaatset
Hallo,
Wegens het beïndigen van mijn brommerhobby zet ik deze dingen nu te koop.
Prorace bovenlangsDe pijp is in goede staat en past op een Rieju Smx, hij is ook heel makkelijk pas te maken op een Derbi Senda, maar dan moet je wel een andere flens hebben aangezien ik er een 28mm am6 flens bij lever. De uitlaat wordt compleet met demper en uitlaatveren geleverd. Ook zit er een nieuwe demperklem bij. Prijs is 180, deze uitlaten zijn niet zo veel in omloop en nieuw zijn ze rond de 300 euro.
26mm inlaatsetDeze set bestaat uit een Malossi Vl6 membraan, Malossi spruitstuk, originele Dellorto 26mm en een powerfilter van Malossi. Het vl6 membraan is zo goed als nieuw, hier heb ik 15 kilometer mee gereden. Het leuke aan deze carburateur is dat de sproeiers gewoon Dellorto dik zijn en dus niet duur zijn. Er zit ook een Malossi powerfilter bij. Richtprijs is 140.
MHR Team 80 voor am5/6De cilinder is in goede staat zoals te zien is op de foto's. Ik heb er zelf maar 15 kilometer mee gereden omdat ik het overdreven snel vond gaan en omdat ik problemen had met mijn motorblok. Met deze cilinder zelf is ook maar ongeveer 3000 km gereden. De zuigerveren en zuiger zijn nog in hele goede staat. Vaste prijs is 150 euro en dat is ie waard ook.
Mvg,
Foto's: