Bij deze bied ik mijn Rieju Smx uit eind 2005 aan.
Ik verkoop de brommer zonder het am6 blok, aangezien het blok niet meer betrouwbaar was. Ik heb veel geld in deze brommer gestoken met nieuwe onderdelen, daarnaast is alles echt in goede staat. Ik heb deze brommer vorige winter een hele grote beurt gegeven waarbij ik het subframe helemaal netjes heb gemaakt en vrij van roest, alles schoongemaakt is en gecontroleerd is. Het frame en de achterbrug zijn gepowdercoat en de achterbrug vertoont geen roest. Het frame is dan ook van staal en enorm stevig, er zijn ook 125cc versies met hetzelfde frame. Daarnaast heb ik een nieuw achtertandwiel gemonteerd en een nieuwe Regina professional ketting er op gezet, zodat ik er deze zomer lekker van kon gaan genieten. Ik heb ook de velgen gepolijst. Helaas heb ik wat problemen gehad met mijn motorblok waardoor ik hem nu op deze manier verkoop. Bij de brommer zit alles om hem rijdend te krijgen op het blok na. Er zit een originele uitlaat bij die in goede roestvrije staat verkeerd. Ook moet de kabelboom worden aangesloten icm de accu, maar die worden er gewoon bijgeleverd. De brommer is voorzien van een mooie upsidedown voorvork. Ik ben altijd heel netjes met deze brommer omgegaan en ik heb er echt van genoten om er op te rijden, daarom vind ik het ook jammer om de brommer te moeten verkopen en vooral op deze manier, maar ik heb het geld nou eenmaal nodig voor dingen als studie, rijbewijzen en wellicht een motor. Als hier een betrouwbaar blok in wordt gezet heb je er de komende tijd geen omkijken meer naar.
Lijst met nieuwe onderdelen:
Achtertandwiel €20,00
Ketting €35,00
Aluminium gashendel €17.50
Gaskabel-
Koppelingskabel €15,00
Rem- en koppelingshevel €20,00
Nieuwe luxe handvaten €17.50
Achterwiellagers en achteras heb ik laten vervangen bij een bromfietshandel, de bon heb ik nog.
Ook zitten er sinds 3000km nieuwe remblokken op. €30,00
Vraagprijs heb ik niet. Richtprijs is 600. Dit is slechts een richtprijs en biedingen zijn altijd welkom als men het maar reëel houdt aangezien dit geen hok is.
Inb4 de ketting moet gespannen worden. Die heb ik even zo gelegd zodat ik hem normaal kon verplaatsen. Graag on topic blijven.