Auteur |
Bericht |
derbitje
ApriliaForum Member
|
 Remmerij, killswitch, vacuum- en oliepomp, ontsteking, derbi
Beste, Ik verkoop hierbij: een headlamp, 5 een OT cilinderkop van derbi aluminium 50cc, 10 Killswitch(met koord, maar niet op foto) 7,50 Oliepompje, 5 Water/oliepomp deksel, 5 Airsal 50cc Derbi OT pakking, 7,50 Vacuümpomp van Derbi benzine-tank (werkt volgens mij wel nog naar behoren), 10 Oliereservoir Powerfilter ijzer (verkocht) 5 Handkap(een kant maar???) 10 Nummerbord/protector/spatbord/lamp (de bekende lamploze voorspatbord, zie foto) 5 gezandstraald 53 achtertandwiel(is na het stralen perongeluk met de hand vast gepakt. Toen meteen blanke lak erover, is amper gebruikt. Alleen waar die vast is gepakt is roest.) ----------- 5 Rembeugel voor div. Rieju's (zie volgende onderwerp) 25 Een AJP rem(zwart) 25 Als je die beugel hierboven gebruikt kun je hem als achterrem gebruiken op diverse brommers o.a. rieju/derbi/aprilia, inclusief pomp+leiding+reservoir ----------- 7,50 stuurschakelaar zonder aansluitblokje aan de kabel(moet je dus een nieuwe aanmaken/solderen) 2,50 Een of andere 'rocket' switch, 2,50 Één rechter spiegel, 7,50 Een taartschep, met achterlicht(?) kenteken bevestiging 20 Standaard Derbi onsteking+vliegwiel+statorplaat van ducati (komt van OT past ook op NT meende ik) Originele uitlaat (verkocht) Wave achterremschijf (verkocht)
Hierbij alle foto's: http://imageshack.us/g/707/bamilamp2.jpg/Of als je ze zo wilt: http://img707.imageshack.us/slideshow/w ... ilamp2.jpgOf allemaal één voor een. (sommige zijn juist genaamd) Prijs is maar een richtprijs en altijd bespreekbaar!
Laatst bijgewerkt door derbitje op zo apr 08, 2012 2:15 pm, in totaal 6 keer bewerkt.
|
za maart 10, 2012 12:32 pm |
|
 |
wespa
ApriliaForum Member
|
 Re: Hoop Derbi/origineel spul
hoeveel voor de powerfilter?
|
za maart 10, 2012 2:38 pm |
|
 |
derbitje
ApriliaForum Member
|
pb.
za maart 10, 2012 2:49 pm |
|
 |
Gas Derop
ApriliaForum Member
|
Tip: Comprimeer eerst de afbeeldingen voordat je ze online zet. Scheelt super veel tijd met uploaden, en ons veel tijd met laden :')
_________________ Mop mop gas derop! No Busa, no stretch
|
za maart 10, 2012 3:02 pm |
|
 |
derbitje
ApriliaForum Member
|
uploaden heb ik geen last van. Beter upgraded iedereen zijn internet verbinding ofzo, want een foto is 1-3mb. Dat hoort er tegenwoordig in een flits o je beeld te staan, en trouwens. Het is denk ik niet de bedoeling dat je alle foto's een voor een af gaat. Maar eerst kijkt of je wat nodig hebt en dan de foto op zoekt  . Ik heb de foto's trouwens niet meer op mijn pc staan, is er een functie dat je een heel album kunt comprimeren ofzo?
za maart 10, 2012 3:10 pm |
|
 |
RonnyRacingTeam
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 26, 2009 10:19 pm Berichten: 1705 Woonplaats: Regio Antwerpen
|
Kan je eens een scan maken van de voetpakking en mij deze doormailen?
Ik wil eens kijken hoe de spoelers staan tegenover een am6 carter. Eeuwige dank :)
_________________ Special thanx to: http://www.vanhovemotors.be Foto's: http://www.picasaweb.google.com/ronnyracingteam Faceboek groep: http://www.facebook.com/group.php?gid=115875105094188&ref=ts * * * De snelste manier om een bocht door te komen is geen schrik hebben om je zeer te doen. (joe bar) * * *
|
za maart 10, 2012 4:46 pm |
|
 |
derbitje
ApriliaForum Member
|
jow. kost 15 euro  . Haha grapje.
za maart 10, 2012 4:56 pm |
|
 |
derbitje
ApriliaForum Member
|
niemand iets leuks kopen, kan er altijd een leuk prijsje van maken!
zo maart 25, 2012 10:45 pm |
|
 |
derbitje
ApriliaForum Member
|
 Re: Remmerij, killswitch, vacuum- en oliepomp, ontsteking, d
Het is Pasen mensen  !
zo apr 08, 2012 2:15 pm |
|
 |
|