Hallo,
helaas moet ik trouwe machine tekoop aanbieden wegen beƫindiging hobby.
ik heb een auto gekocht en kan daarom mijn aprilia er niet meer bij hebben.
De km stand licht rondt de 25000 er is een nieuwe krukas+lagers en keeringen in gegaan rondt de 18000 km (er wordt nog mee gereden met mooi weer)
ik heb 1,5 jaar met plezier op deze machine gereden.
het gaat om een:
aprilia rs 50 Fluo red
uit het jaar 2005
(het laatste model uit de NM serie)
motorisch:
cilinder: athena 50cc (met vlinderpoort en nicaseal wand)
krukas: doppler endurace
koppeling: stage 6 4plaats koppeling
originele ontsteking
de originele 16mm dellorto carburateur
de originele uitlaat zit er op
pluspunten:
- geen val schade op de kappen.
- nooit bezuinigd op het onderhoud en of vervangen van onderdelen.
- er zijn tijdens de winter 2 gloednieuwe banden om gegaan.
(michelin pilot sporty)
- de banden zijn gevuld met stikstof (dit is vanaf de winter er in gegaan en tot heden nog exact op de juiste spanning.
- de brommer heeft nooit sneeuw en pekel gezien en altijd netjes in de winterstalling gestaan. (ruim 4,5 maanden afgelopen jaar) zowel bij mij als bij de vorige eigennaar!
- heb allemaal bonnetjes en aankoop bewijzen bewaard.
- er is een nieuwe achterveer opgekomen (gas achterveer)
- geen enkel roest plekje te vinden!
- recent alle verlichting vervangen door originele lampjes)
- ik heb alle onderdelen die ik vervangen heb bewaard.
- motorisch is hij in top staat!
de krukas zit er rondt de 10 a 12000 km in.
de cilinder/zuiger/koppeling/tandwielen zijn 2000km geleden vervangen.
- de remvloeistof is pas ververst en ontlucht. ( valvoline Dot 4 remolie)
- de koelvloeistof is pas ververst en ontlucht. (Blauwe Force -26 koelvloeistof)
- de versnellingsbak olie is pas ververst ( valvoline 80w90 GL5
olie)
tandwielen: nieuwe originele, ketting: Regina RX professional.
- nieuwe bougie (NGK B9ES)
- nieuwe voorvork olie (valvoline voorvork olie)
- nergens lekkages van olie of koelvloeistof.
- volledig werkende cockpit
- verlichtingen alles werkt.
de minpunten:
- de brommer loopt net iets te laag stationair.
- helaas zijn er wel lichte gebruikers sporen.
- heel licht vocht in de koplamp (heb er nooit problemen mee gehad)
Kort om een mooie en betrouwbare brommer
Ik ben zelf automonteur en heb daarom ook altijd het onderhoud en reparatie zelf gedaan.
Ik heb nog een mooi motorzeil liggen en een paddock stand die tegen meerprijs mee mogen!
ik ben er altijd zuinig mee omgegaan en een wekelijkse was en poetsbeurt was daarom ook helemaal niet raar!
Ik heb er een mooi motorslot bij en een zelf samengesteld gereedschaps kitje waarmee je bij pech onderweg mee uit de voeten kan!
ik ben bereikbaar via: whatsapp , mail, sms, en bellen natuurlijk.
06-12223895 (ik neem niet altijd men telefoon op wegens school en sport) ik probeer terug te bellen als ik een oproep heb gemist
mail:
matthijs.mvld@gmail.com" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
op de mail wordt dezelfde dag nog gereageerd!
geen onzin biedingen en geen test piloten
en proefrit is geen enkel probleem
richtprijs licht rondt de 800 euro
bieden mag altijd en dan komen we er wel over uit!
Veder heb ik nog een grote doos met was losse onderdelen.
Zoals:
- Een nieuwe zuiger + veren
- Complete cilinder pakking set.
- Extra lampjes
- Ventieltjes
- Een mooi boek waar alles over de brommer in staat (onderhoud/reparaties enz enz)
- Bougietjes
- Enz enz
Grt matthijs