Auteur |
Bericht |
Bartjeee18
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr mei 27, 2011 10:50 am Berichten: 56 Woonplaats: Rotselaar, België
|
Gezocht: cilinderkop en spruitstuk RS, en defecte startmotor
Hallo, ik ben op zoek naar een standaard cilinderkop voor een AM6-blok, en naar een origineel spruitstuk (zo een rubberen) voor op een AM6-blok. Er zijn blijkbaar 2 types van cilinderkoppen, en de kop die ik nu heb is de verkeerde. Ik heb er een nodig waarvan alle pakkingen in de kop moeten zitten, en geen in de cilinder zelf. Zo eentje dus: http://www.josdijkman.nl/shop/index.php ... uctId=4127Verder zoek ik ook een defecte startmotor waarvan de starterkrans (het tandwieltje dat uit de startmotor schiet en het vliegwiel aandrijft) nog goed is. Als je iets hebt laat maar weten via privébericht. P.s. ik ben van België.
|
vr jan 11, 2013 12:40 pm |
|
|
Bartjeee18
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr mei 27, 2011 10:50 am Berichten: 56 Woonplaats: Rotselaar, België
|
Re: Gezocht: cilinderkop en spruitstuk RS, en defecte startm
Startmotor en spruitstuk zijn gevonden, ik zoek enkel nog een cilinderkop.
|
ma jan 14, 2013 3:27 pm |
|
|
runnerke
ApriliaForum Member
|
kheb nog een gilardoni 50cc liggen voor am6 ben ook van belgie
|
ma jan 14, 2013 8:40 pm |
|
|
Bartjeee18
ApriliaForum Member
|
Bedoel je cilinderkop of cilinder zelf? :p Ben verder btw ook nog op zoek naar een benzinekraan voor aprilia RS oud model (96-98).
|
vr jan 18, 2013 12:35 pm |
|
|
MAD L
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do apr 06, 2006 7:58 pm Berichten: 927 Woonplaats: angeruh
|
ik heb nog wel een cilinderkop met de pakkingen in de kop.
wat geef je ervoor.
gr
_________________ I live my life for a quarter mile at the time, nothing else matters, for those ten seconds or less. i'm free
2-TAKT MAAKT DE MOOISTE MUZIEK
|
za jan 19, 2013 12:08 am |
|
|
Bartjeee18
ApriliaForum Member
|
Wat zou je zeggen van 10 euro? Ik ben ook terug op zoek naar ofwel een werkende starter voor het AM6 blok voor RS, ofwel een defecte starter (met nog goede starterkrans) van het merk Mitsuba. Degene die ik aangekocht heb paste helaas niet.
|
ma jan 21, 2013 4:44 pm |
|
|
MAD L
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do apr 06, 2006 7:58 pm Berichten: 927 Woonplaats: angeruh
|
ik heb ook een werkende start motor voor am6. is mijn originele. heb hem 7 jaar niet meer gebruikt vanwege een binnenrotorointsteking maar moet werken 50 euro voor beide? ik weet niet wat verzenden naar belgie kost, die kosten zijn dan wel voor jou. gr
_________________ I live my life for a quarter mile at the time, nothing else matters, for those ten seconds or less. i'm free
2-TAKT MAAKT DE MOOISTE MUZIEK
|
ma jan 21, 2013 8:39 pm |
|
|
runnerke
ApriliaForum Member
|
heb cilinder plus cilinderkop dubbel liggen
|
wo jan 23, 2013 12:42 am |
|
|
Bartjeee18
ApriliaForum Member
|
Ik heb ondertussen mijn startmotor toch kunnen herstellen, ben dus enkel nog op zoek naar een cilinderkop. Liefst hier in België want de verzendkosten vanuit NL. vind ik redelijk duur voor enkel een cilinderkop.
|
wo feb 06, 2013 11:17 am |
|
|
|