|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 7 berichten ] |
|
Auteur |
Bericht |
Schriene
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do nov 15, 2012 1:48 pm Berichten: 814 Woonplaats: Maastricht
|
 Stuur gevraagd!
Ik ben op zoek naar een nieuw stuur zoals de titel impliceert. Het liefst een Fatbar, maar als die niet in de verkoop zijn volstaat een gewoon stuur ook prima. De prijs komen we wel uit. Gr. Ralph
za dec 15, 2012 9:04 pm |
|
 |
Stinos
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr mei 27, 2011 7:40 pm Berichten: 2362 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Odijk
|
 Re: Stuur gevraagd!
Er staat hier nog een mooie rental te koop!
Citaat: of dat ik in verband met geloofsovertuiging mijn voertuigen niet wil verzekeren, omdat zogenaamd God bepaald wat er met mij gebeurd, en dat je niets in je leven kunt verzekeren (zulke refo's ken ik namelijk, die hebben hun auto niet verzekerd)
|
za dec 15, 2012 9:07 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Yv.S
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 15, 2011 9:43 pm Berichten: 982 Woonplaats: Deest
|
stijn, hij verkoopt zelf dat stuur :')
_________________ No one is able to discribe the feeling. Some call it freedom or explain it as their passion. Others call it madness and reckless.
|
za dec 15, 2012 9:15 pm |
|
 |
Schriene
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do nov 15, 2012 1:48 pm Berichten: 814 Woonplaats: Maastricht
|
Yv.S schreef: stijn, hij verkoopt zelf dat stuur :') haha daar kwamen we net ook achter in een pb 
za dec 15, 2012 9:17 pm |
|
 |
Stinos
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr mei 27, 2011 7:40 pm Berichten: 2362 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Odijk
|
Gege ja sorry, niet helemaal dr bij ;p
Citaat: of dat ik in verband met geloofsovertuiging mijn voertuigen niet wil verzekeren, omdat zogenaamd God bepaald wat er met mij gebeurd, en dat je niets in je leven kunt verzekeren (zulke refo's ken ik namelijk, die hebben hun auto niet verzekerd)
|
za dec 15, 2012 9:34 pm |
Persoonlijk album
|
 |
arnemuiden-rs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jul 08, 2008 1:39 pm Berichten: 2856 Woonplaats: Arnemuiden
|
Ik heb nog een blauwe liggen, komt van mijn oude drd af, is nog nieuw. heb er 30 euro voor betaald. voor 10 excl stuur ik hem wel naar je op
|
za dec 15, 2012 10:20 pm |
|
 |
gemonde
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo maart 29, 2009 8:17 pm Berichten: 353 Woonplaats: gemonde
|
Ik heb nog wel een fatbarr. Komt van mijn Ktm af. Is een renthal.
Bij intresse doe mij maar pb
zo dec 16, 2012 3:21 pm |
|
 |
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 7 berichten ] |
|