giannelli conti aluminium demper gevraagt
heeft er iemand een giannelli conti demper liggen int aluminium en ik heb nog een vraagje kan je de giannelli demper op een v6 voorbocht steken en zou dit dan een knetterent geluid geven ,welke uitlaat maakt het meest knetterent cross geluidje alvast bedankt
Geregistreerd: za feb 19, 2011 12:35 am Berichten: 6119 Woonplaats: Limbabwe
Re: giannelli conti aluminium demper gevraagt
Ja, vriend van me heeft hem. Ik vind persoonlijk dempers met een beetje een ''afgevlakt'' of weet ik veel hoe je het noemt ''knappend'' geluid geyler zoals een SCR Corse mgoed pakken wat je leuk vindt...
Dat geluid wat ik bedoel, is een powerfilter ook deels verantwoordelijk voor;
Geregistreerd: za feb 19, 2011 12:35 am Berichten: 6119 Woonplaats: Limbabwe
Ja, staat overigens in de beschrijving van de video.. En ik kan je geen zekerheid geven welke wel of niet op die Leo passen, hangt ook af van de flens. Als t goed is heeft een leovince een flens met 2 gaten? Dan zou je de flens eraf moeten zagen als je een conti demper erop wilt. Hoeveel de mk thrower heeft weet ik niet, maar de uitlaat is met name verantwoordelijk voor zijn geluid he
aja zow zou het niets van verschil maken want kben die klotte v6 beu die demper is zo dik en maakt stom lawaai ik wil een kleine demper en een uitlaat die hard optrekt en toch ook 90 km/u gaa met mooi cross geknetter
Dan neem je een andere uitlaat. :') je vraagt naar een gianelli. Als je echt een goede knetterdemper wil. Koop een DEPP demper. Die heb ik ook knettert hard. Even kijken voor filmpje.
_________________ \8/Gang is alles, remmen is angst\8/
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 18 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum