|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|
Gezocht: Kappenset Motorhispania Ryz/Peugeot Xps
Auteur |
Bericht |
Stinos
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr mei 27, 2011 7:40 pm Berichten: 2362 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Odijk
|
 Gezocht: Kappenset Motorhispania Ryz/Peugeot Xps
Hallo allemaal!
Ben opzoek naar 2 achterkapjes voor mijn motorhispania ryz, of een complete kappenset! stuur even een foto als je nog iets hebt liggen! Gr Stijn
Citaat: of dat ik in verband met geloofsovertuiging mijn voertuigen niet wil verzekeren, omdat zogenaamd God bepaald wat er met mij gebeurd, en dat je niets in je leven kunt verzekeren (zulke refo's ken ik namelijk, die hebben hun auto niet verzekerd)
|
ma okt 01, 2012 3:27 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Stinos
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr mei 27, 2011 7:40 pm Berichten: 2362 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Odijk
|
 Re: Gezocht: Kappenset Motorhispania Ryz/Peugeot Xps
Kappenset gevonden! iemand nog zwarte handkappen liggen?
Citaat: of dat ik in verband met geloofsovertuiging mijn voertuigen niet wil verzekeren, omdat zogenaamd God bepaald wat er met mij gebeurd, en dat je niets in je leven kunt verzekeren (zulke refo's ken ik namelijk, die hebben hun auto niet verzekerd)
|
wo okt 03, 2012 9:57 pm |
Persoonlijk album
|
 |
aprilia racer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jul 22, 2012 9:40 am Berichten: 290 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Driebergen
|
spuit je oude zwart, heb nog wel wat spuitbusjes liggen. 
_________________ >Aprilia RS 50 NM SBK< viewtopic.php?f=13&t=22732
>Aprilia SR Morini Hebo Manston 70 Sprinter<
>EX<Aprilia rs 50 NM flou red viewtopic.php?f=13&t=22116
|
wo dec 12, 2012 2:25 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Stinos
ApriliaForum Member
|
ooh deze kan dicht btw  heb al een 2e set !
|
wo dec 12, 2012 9:27 pm |
Persoonlijk album
|
 |
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|