|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 7 berichten ] |
|
Auteur |
Bericht |
AlbertAppie
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo apr 08, 2012 10:29 am Berichten: 57 Woonplaats: Harderwijk / Hierden
|
Onderdelen Aprilia RS MY
Yeeeeeeeeeeeey! reed een jaarlijkse wedstrijd bij ons in het dorp en moest een scherpe bocht maken van 90 graden, reed 80 schakelde terug, en me remmen werkte niet, helemaal nix nada, 18 hechtingen in me gezicht, brommer alle kappen naar de klote.. hoop ophangpunten
dus bij deze:
heeft iemand nog MY kappen?? kleur maakt niet uit
_________________ 'je kan ook veel zonnebloem/slaolie erin doen dan rookt hij ook hard en hij gaat dan ook ruiken naar de plaatselijke chinees'
|
vr aug 31, 2012 6:45 pm |
|
|
Repeating
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo dec 04, 2011 7:33 pm Berichten: 178 Woonplaats: Midden-Limburg
|
Re: Onderdelen Aprilia RS MY
|
vr aug 31, 2012 6:49 pm |
|
|
Venlonaer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za feb 19, 2011 12:35 am Berichten: 6119 Woonplaats: Limbabwe
|
Offtopic maar wtf hoe is dat gebeurd?
vr aug 31, 2012 7:11 pm |
|
|
AlbertAppie
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo apr 08, 2012 10:29 am Berichten: 57 Woonplaats: Harderwijk / Hierden
|
lees hieronder..
_________________ 'je kan ook veel zonnebloem/slaolie erin doen dan rookt hij ook hard en hij gaat dan ook ruiken naar de plaatselijke chinees'
Laatst bijgewerkt door AlbertAppie op vr aug 31, 2012 7:23 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
vr aug 31, 2012 7:20 pm |
|
|
AlbertAppie
ApriliaForum Member
|
achterrem doet het nu wel weer, maar die ga ik echt helemaal uitelkaar schroeven totdat er me wat opvallends opvalt en bij de voorrem zit er een lekje in het glaasje en zit er dus lucht in het systeem..
|
vr aug 31, 2012 7:21 pm |
|
|
Venlonaer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za feb 19, 2011 12:35 am Berichten: 6119 Woonplaats: Limbabwe
|
Achterrem deed het denk ik toen ook, van de totale remkracht is 10% maar van de achterrem ofzo dus dan denk ik dat je denkt dat ie niet goed is terwijl ie gewoon in orde is.
Alleen je voorrem is dus wel erg belangrijk..
Rot man :/
vr aug 31, 2012 7:28 pm |
|
|
PeteRSchouten
ApriliaForum Member
|
ik heb nog 2 zijkappen en een setje onderkappen.
intresse?
|
vr aug 31, 2012 7:37 pm |
|
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 7 berichten ] |
|