|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|
Auteur |
Bericht |
PeteRSchouten
ApriliaForum Member
|
![Bericht Bericht](./styles/apriliaforum/imageset/icon_topic_latest.gif) Derbi OT cilinder.
Ik ben op zoek naar een derbi ot cilinder. Geen warmgelopen meuk of zonder zuigers ofzoiets.
Gewoon een complete cilinderkit, maakt niet uit wat voor merk of materiaal, zolang het maar meer dan 50cc is, het liefst natuurlijk 80cc.
Prijs komen we wel uit.
|
di maart 27, 2012 11:01 pm |
|
![](./styles/apriliaforum/theme/images/spacer.gif) |
FlorisFerrari
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di sep 22, 2009 7:27 pm Berichten: 3060 Woonplaats: klaaswaal
|
![Bericht Bericht](./styles/apriliaforum/imageset/icon_topic_latest.gif) Re: Derbi OT cilinder.
orgiinele in goede staat . pakkingen alles pb maar
het woordenboek schreef: Jelmer (Jel-mur) - Parasiet. Houdt zich op in Sovjet-achtige steden, waar hij het niveau nog kan bijbenen. Vertoont eigenwijs gedrag. Scheidt zuren wanneer een exemplaar geen gelijk heeft. Kenmerkt zich door gefaalde opleidingen en algeheel autistisch gedrag.
|
di maart 27, 2012 11:03 pm |
|
PeteRSchouten
ApriliaForum Member
|
![Bericht Bericht](./styles/apriliaforum/imageset/icon_topic_latest.gif) Re: Derbi OT cilinder.
ja ori? dat is niet vooruit te trappen :p
als ik niks kan vinden, dan pb ik je.
|
di maart 27, 2012 11:03 pm |
|
FlorisFerrari
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di sep 22, 2009 7:27 pm Berichten: 3060 Woonplaats: klaaswaal
|
voor een 50 valt dat wel mee hoor maar is goed ik hoor t wel
het woordenboek schreef: Jelmer (Jel-mur) - Parasiet. Houdt zich op in Sovjet-achtige steden, waar hij het niveau nog kan bijbenen. Vertoont eigenwijs gedrag. Scheidt zuren wanneer een exemplaar geen gelijk heeft. Kenmerkt zich door gefaalde opleidingen en algeheel autistisch gedrag.
|
di maart 27, 2012 11:06 pm |
|
jasperrr91
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma maart 23, 2009 7:35 pm Berichten: 7459 Woonplaats: Heerewaarden
|
Peter ik heb nog ori 50cc en pro race 70cc.
Pro race doe ik liever niet weg eigenlijk, die ori mag je voor leuk prijsje overnemen.
di maart 27, 2012 11:08 pm |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|