Auteur |
Bericht |
DerbiTheRedPower
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jul 14, 2011 11:26 am Berichten: 42 Woonplaats: Goor
|
Gezocht: Iemand die goed kan polyesteren
Ik ben opzoek naar iemand die een beetje goed is met polyester. Ik heb namelijk nog een aantal kappen liggen voor mijn Derbi GPR uit 2001 waarvan er een aantal stukken kapot zijn. Ik zoek dus iemand die in de buurt van Goor of Denekamp woont (mag max. 50km van 1 van bijde weg wonen). Hierbij hoeven dus alleen maar de kappen gerepareerd te worden en dus niet verder geschuurd en gespoten want dat kan ik zelf wel. De prijs kunnen we wel samen uitkomen denk ik zo. Foto's van wat er allemaal moet gebeuren: Hierop heb ik nog een klein stukje vast dat ik er nog bij heb: Hierop kun je zien dat ik het wel heb geprobeerd maar dus geen succes was helaas:
_________________ Derbi The RED Power
|
di feb 14, 2012 11:03 pm |
|
|
*Vincent*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 15, 2008 10:56 pm Berichten: 5000 Woonplaats: Oegstgeest
|
Re: Gezocht: Iemand die goed kan polyesteren
VINCENT!
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
|
di feb 14, 2012 11:26 pm |
|
|
DerbiTheRedPower
ApriliaForum Member
|
*Vincent* schreef: VINCENT! Bedankt voor je reactie maar ik ga niet half Nederland doorreizen hiervoor.
|
di feb 14, 2012 11:31 pm |
|
|
*Vincent*
ApriliaForum Member
|
Ooit van post gehoord?
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
|
di feb 14, 2012 11:43 pm |
|
|
DerbiTheRedPower
ApriliaForum Member
|
*Vincent* schreef: Ooit van post gehoord? Maar als ik deze kappen verstuur ben ik totaal 13 euro kwijt en ik vind het niet veilig genoeg via de post want ik heb vaak genoeg dingen ontvangen dat door de post is beschadigd.
|
wo feb 15, 2012 12:29 am |
|
|
Venlonaer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za feb 19, 2011 12:35 am Berichten: 6119 Woonplaats: Limbabwe
|
Grote doos + bubbeltjes troep ofzo
wo feb 15, 2012 12:31 am |
|
|
frishh
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 13, 2010 11:06 am Berichten: 3714 Woonplaats: Delft
|
Ik zit ook niet in je regio, maar zou het ook wel kunnen doen. Heb de materialen liggen.
wo feb 15, 2012 11:34 am |
|
|
*Vincent*
ApriliaForum Member
|
Door de post opsturen zal goedkoper zijn dan naar iemand toe rijden om het te laten doen. Daarbij komt dat ik persoonlijk het nog zou willen controleren als het eenmaal is gebeurt, dus zou het een nachtje moeten blijven liggen...
|
wo feb 15, 2012 11:59 am |
|
|
Gas Derop
ApriliaForum Member
|
Andere kappen zijn goedkoper/even duur?
_________________ Mop mop gas derop! No Busa, no stretch
|
wo feb 15, 2012 2:50 pm |
|
|
DerbiTheRedPower
ApriliaForum Member
|
Gas Derop schreef: Andere kappen zijn goedkoper/even duur? Nee dit is ook niet mogelijk want het zijn 3 kappen waarvan alle 3 maar een klein stukje kapot is. En nieuwe kappen voor een oud type Derbi GPR zijn bijna niet aan te komen.
|
wo feb 15, 2012 9:49 pm |
|
|
DerbiTheRedPower
ApriliaForum Member
|
Ik ben vandaag even langs een autoschadebedrijf gegaan en heb veel informatie gekregen.
Ik kwam erachter dat polyesteren totaal niet slim is want je kunt beter geen 2 verschillende materialen met elkaar combineren omdat 1 van de 2 kan gaan uitzetten bij warmte en bij kou dus kan krimpen ofzoiets.
Er is mij dus verteld dat ik een mal kan maken van de kap en dan een complete kap kan polyesteren. Maar het makkelijkste is eigenlijk als ik van die kap van de 1e foto het stukje er nog bij heb en dan willen zij mij het gereedschap willen huren en uitleggen hoe ik het moet repareren. Dus ik moet opzoek naar dat stukje kap en dan kan ik het hopelijk zelf repareren.
Dus allemaal toch bedankt maar ik denk dat ik er wel uit kom!
|
vr feb 17, 2012 6:47 pm |
|
|
frishh
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 13, 2010 11:06 am Berichten: 3714 Woonplaats: Delft
|
Onzin, stukje polyester kan geen kwaad.
vr feb 17, 2012 9:04 pm |
|
|
*Vincent*
ApriliaForum Member
|
Hey gast, er staat nu een hele kappenset voor OT te koop voor weinig geld, nog wel heel alleen moet je het posten.
|
vr feb 17, 2012 9:46 pm |
|
|
DerbiTheRedPower
ApriliaForum Member
|
*Vincent* schreef: Hey gast, er staat nu een hele kappenset voor OT te koop voor weinig geld, nog wel heel alleen moet je het posten. Nee dat is van een iets nieuwer type Derbi GPR en helaas niet voor die van mij want die van mij komt al uit 2001.
|
za feb 18, 2012 12:41 am |
|
|
Washandje
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do maart 04, 2010 11:15 pm Berichten: 5500 Woonplaats: Zeeuwenland
|
DerbiTheRedPower schreef: Ik ben vandaag even langs een autoschadebedrijf gegaan en heb veel informatie gekregen.
Ik kwam erachter dat polyesteren totaal niet slim is want je kunt beter geen 2 verschillende materialen met elkaar combineren omdat 1 van de 2 kan gaan uitzetten bij warmte en bij kou dus kan krimpen ofzoiets.
Er is mij dus verteld dat ik een mal kan maken van de kap en dan een complete kap kan polyesteren. Maar het makkelijkste is eigenlijk als ik van die kap van de 1e foto het stukje er nog bij heb en dan willen zij mij het gereedschap willen huren en uitleggen hoe ik het moet repareren. Dus ik moet opzoek naar dat stukje kap en dan kan ik het hopelijk zelf repareren.
Dus allemaal toch bedankt maar ik denk dat ik er wel uit kom! Klassiek voorbeeld van slim ondernemen van die Schadeherstellerij. Zo verdienen ze er nog wat aan als je zelf je kapjes komt repareren. Ik wil deze kapjes best meepakken bij een polyesterklusje, dus als je het nog ziet zitten om op te sturen weet je me te vinden.
|
zo feb 19, 2012 4:11 pm |
|
|
|