|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|
RS50 OM (96-98) kuipruitje en achterrempompje gezocht
Auteur |
Bericht |
Bartjeee18
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr mei 27, 2011 10:50 am Berichten: 56 Woonplaats: Rotselaar, België
|
RS50 OM (96-98) kuipruitje en achterrempompje gezocht
Ik ben op zoek naar het achterrempompje en kuipruitje voor RS50 OM. (van 1996 tot 1998 dacht ik)
Het moet een achterrempompje zijn waarin een remlichtschakelaar past, zo eentje waarmee je je remleiding op je pompje vast kunt draaien. Ik heb er nu al 2 gehad die helaas niet pasten, dus PB me even met eventueel wat foto's.
Op het kuipruitje mogen enkele krasjes zitten, maakt niet uit. Het mag een doorschijnend of een doorzichtig kapje zijn, maar je moet er wel door kunnen kijken (niet dat het geverfd is, want zo een kapje heb ik nu helaas).
Prijs overeen te komen.
|
zo okt 02, 2011 9:04 am |
|
|
bleujoe
ApriliaForum Member
|
Re: RS50 OM (96-98) kuipruitje en achterrempompje gezocht
het kapje heb ik, stuur maar een pm voor wat foto's
|
ma okt 03, 2011 7:38 am |
|
|
Extremâh StraatVechtâh
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma feb 19, 2007 1:13 am Berichten: 421 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: Scheveningen
|
ik heb nog 2 originele kuipruitjes liggen, zie link. viewtopic.php?f=7&t=19116
_________________ D.I.Y. ALL THE WAY
|
ma okt 03, 2011 4:19 pm |
Persoonlijk album
|
|
Stinos
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr mei 27, 2011 7:40 pm Berichten: 2362 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Odijk
|
Heb nog een rempomp voor je liggen, volgens je omschrijving komt ie overeen
Citaat: of dat ik in verband met geloofsovertuiging mijn voertuigen niet wil verzekeren, omdat zogenaamd God bepaald wat er met mij gebeurd, en dat je niets in je leven kunt verzekeren (zulke refo's ken ik namelijk, die hebben hun auto niet verzekerd)
|
vr okt 21, 2011 1:41 pm |
Persoonlijk album
|
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|