Auteur |
Bericht |
FlorisFerrari
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di sep 22, 2009 7:27 pm Berichten: 3060 Woonplaats: klaaswaal
|
piaggio scooter rolletjes
hello, iemand toevallig 19.5*15 rolletjes over voor in piaggio vario's ? waar die dringend (graties) vanaf wilt? aangezien ik weinig zin heb om al te veel geld aan dat ding te besteden.. en er denk ik zat mensen zijn die dat hebben liggen ergens met aller vriendelijkste groet your honest, Flöris-Jan
het woordenboek schreef: Jelmer (Jel-mur) - Parasiet. Houdt zich op in Sovjet-achtige steden, waar hij het niveau nog kan bijbenen. Vertoont eigenwijs gedrag. Scheidt zuren wanneer een exemplaar geen gelijk heeft. Kenmerkt zich door gefaalde opleidingen en algeheel autistisch gedrag.
|
ma mei 02, 2011 10:18 pm |
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
Re: piaggio scooter rolletjes
zijn 7 euro man en ik kan kijken, maar heb denk ik alleen lichte rollen en er staan geen gewichten meer op xD
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
|
wo mei 04, 2011 1:48 am |
|
|
FlorisFerrari
ApriliaForum Member
|
Ja heb al gkocht haha ;p Bij vd koog heb ik eerst een pakketje gehaad, 13.50. Bij de lijster zelfde merk 7.50. Vd koog is zo'n teringijer
het woordenboek schreef: Jelmer (Jel-mur) - Parasiet. Houdt zich op in Sovjet-achtige steden, waar hij het niveau nog kan bijbenen. Vertoont eigenwijs gedrag. Scheidt zuren wanneer een exemplaar geen gelijk heeft. Kenmerkt zich door gefaalde opleidingen en algeheel autistisch gedrag.
|
wo mei 04, 2011 9:15 am |
|
|
apriliars2004sbk
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 04, 2006 11:57 pm Berichten: 705 Woonplaats: hoeksche waard
|
Dus je gaat akkoord met die 13.50 Vervolgens begin je te janken en is het een teringlijer...
Jij ben diegene die het betaald heeft je had ook weg kunnen lopen toch?
Dus wie is hier nou de teringlijer die iemand zn zaak waar mensen een boterham moeten verdienen zwartmaakt over zijn eigen fouten?
Dan had je je smoel open moeten trekken in die winkel en niet hier waar je mensen hun oordeel makkelijk kunt vormen.
Sorry, maar ik erger me kapot aan zulk soort mensen.en voor de duidelijkheid ik kom bij zowel de lijster als vd koog.
|
wo mei 04, 2011 10:56 am |
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
is de eerste keer dat die knul rolletjes gaat halen, hij kan toch niet weeten wat de prijs ervan is en het is algemeen bekend dat vd koog een oplichter is
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
|
wo mei 04, 2011 11:59 am |
|
|
apriliars2004sbk
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 04, 2006 11:57 pm Berichten: 705 Woonplaats: hoeksche waard
|
Kun je dat onderbouwen dat het een oplichter is?
|
wo mei 04, 2011 12:18 pm |
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
jup, heb zelf ook weleens uit noodzaak daar iets moeten halen en dan was het veel duurder dan bij bijv ddl of fred motoren
het personeel is onbeschoft, denken dat ze alles beter weeten
heb daar al genoeg meegemaakt, en ik ben niet de enige
|
wo mei 04, 2011 12:20 pm |
|
|
apriliars2004sbk
ApriliaForum Member
|
Dus dan is het gelijk een oplichter, je bent akkoord gegaan met het genoemde bedrag voor wat je koopt.
Dat is geen oplichterij.dat is gewoon eerlijk, alleen is het wat duurder misschien dan bij de andere brommerzaken maar dat is een ander verhaal
Als ik een cilinder van jou koop waar je 350 euro voor vraagt terwijl die bij ddl 250 is maar ik koop hem toch bij jou, ben je dan een oplichter?
|
wo mei 04, 2011 12:33 pm |
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
Jij neemt de term oplichter gewoon te leterlijk op
Ik vind het gewoo. Associaal dat ze veel te veel geld rekenen
En heb ook vrienden die hun scooter er heen brachten dat er vanalles aan werd gedaan qat niet nodig was Of dat er iets werd oogeschreeven wat niet was gedaan
Dat as meer schuld van het perso eel maar het kan gewoon niet
|
wo mei 04, 2011 12:58 pm |
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
Maar ga met jou hier niet over in discusie Aangezien ik weet dat het maatjes van je zijn
|
wo mei 04, 2011 1:05 pm |
|
|
apriliars2004sbk
ApriliaForum Member
|
Ik ken geen een brommerzaak / fietsenmaker die dat niet doet hoor, Ik vind het gewoon een sterk overdreven reactie om het oplichters te noemen.daar kan je een zaak serieus mee beschadigen. Ik heb spullen bij vd koog gehaald die ik kon inruilen terwijl ik het verkeerd besteld ha Zo heeft elke zaak weer wat anders Heb geen maatjes die bij vd koog werken hoor
|
wo mei 04, 2011 2:28 pm |
|
|
apriliasquid
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma dec 22, 2008 11:08 pm Berichten: 1832 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zuid-Beijerland
|
als ze 4 weken over een beurt en wat dingetjes doen, bijna niks op voorraad hebben en vervolgens 400 nog wat euro vragen, ja ik vind het ook oplichters, kom er nooit meer
_________________ Rs50 tekoop in onderdelen! http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=7&t=18182&start=0
|
wo mei 04, 2011 4:41 pm |
Persoonlijk album
|
|
PeteRSchouten
ApriliaForum Member
|
apriliars2004sbk schreef: Ik ken geen een brommerzaak / fietsenmaker die dat niet doet hoor, Ik vind het gewoon een sterk overdreven reactie om het oplichters te noemen.daar kan je een zaak serieus mee beschadigen. Ik heb spullen bij vd koog gehaald die ik kon inruilen terwijl ik het verkeerd besteld ha Zo heeft elke zaak weer wat anders Heb geen maatjes die bij vd koog werken hoor Dus dan mag het gewoon en verder zijn het dan geen oplichters.
|
wo mei 04, 2011 4:46 pm |
|
|
FlorisFerrari
ApriliaForum Member
|
Allemaal leuk en aardig, maar het blijven honden. En ik moest er heen.omdat ddl gesloten was ze hebben geen verstand van brommers/scooters en rn ze maken het vaak erger dan het is.
|
wo mei 04, 2011 4:57 pm |
|
|
apriliars2004sbk
ApriliaForum Member
|
Ik bedoel alleen maar te zeggen dat het allemaal 1 pot nat is qua brommerzaken
En weer een statement wat zomaar uit de lucht komt vallen
Hoezo zouden ze er geen verstand van hebben?
|
wo mei 04, 2011 6:45 pm |
|
|
|