|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|
Auteur |
Bericht |
pjaf
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo maart 14, 2010 3:54 pm Berichten: 508 Woonplaats: Zuid-Limburg
|
Thermostaat
Hoi, ik ben op zoek naar een thermostaat voor mijn brommer, bijvoorbeeld een kart thermostaat, die rond de 75-80 graden opengaat. het moet een thermostaat zijn die ik tussen een slang kan monteren (dus niet die std am6 cilinderkop thermostaat) als je nog wat hebt liggen, dan hoor ik het graag
Prijs komen we wel uit,
gr Pieke
Laatst bijgewerkt door pjaf op wo apr 13, 2011 11:10 am, in totaal 1 keer bewerkt.
|
di apr 12, 2011 1:10 pm |
|
|
*Vincent*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 15, 2008 10:56 pm Berichten: 5000 Woonplaats: Oegstgeest
|
Re: Thermostaat
Een thermostaat die zo vroeg open gaat is denk ik moeilijk te vinden hoor, gezien de bedrijfstemperaturen van bijna alle motoren zo rond de 80-90 graden ligt.
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
|
di apr 12, 2011 2:48 pm |
|
|
pjaf
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo maart 14, 2010 3:54 pm Berichten: 508 Woonplaats: Zuid-Limburg
|
ik meen me te herinneren dat Keiji er zoeen had. 80 graden lijkt me overigens ook geen probleem, zolang het maar niet meer zolang kost om mn brommert warm te rijden.
|
di apr 12, 2011 7:03 pm |
|
|
*Vincent*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 15, 2008 10:56 pm Berichten: 5000 Woonplaats: Oegstgeest
|
Heb je er nu wel een thermostaat in zitten dan? Want met helemaal geen thermostaat duurt het inderdaad eventjes...
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
|
wo apr 13, 2011 11:37 am |
|
|
RonnyRacingTeam
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 26, 2009 10:19 pm Berichten: 1705 Woonplaats: Regio Antwerpen
|
Denk er ook aan dat (en zeker als de thermostaat nog dicht is) de vloeistof in de cilinder een stuk warmer is dan de vloeistof in de darm. Het word erger naarmate je het weg van de cilinder monteerd. En het scheelt ook weer enorm veel of je het voor of na de cilinder zet.
Dus eigenlijk wil je wss 1 die vroeger opengaat, of je monteerd het vlak aan de cilinder.
_________________ Special thanx to: http://www.vanhovemotors.be Foto's: http://www.picasaweb.google.com/ronnyracingteam Faceboek groep: http://www.facebook.com/group.php?gid=115875105094188&ref=ts * * * De snelste manier om een bocht door te komen is geen schrik hebben om je zeer te doen. (joe bar) * * *
|
wo apr 13, 2011 2:32 pm |
|
|
pjaf
ApriliaForum Member
|
ik heb een airsal 80 en 2 radiateurs, dus het duurt inderdaad wel eventjes ja, want er zit geen thermostaat in de airsal. maar ik heb al een kart thermostaat besteld
|
do apr 14, 2011 9:07 pm |
|
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|