|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|
Auteur |
Bericht |
apriliarick
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do mei 27, 2010 10:29 am Berichten: 297 Woonplaats: Zuidwolde
|
![Bericht Bericht](./styles/apriliaforum/imageset/icon_topic_latest.gif) uitlaat gezocht
Hallo,
ik zoek een leuke en goede uitlaat voor mijn aprilia rs50 NM uit 2005. Mijn setup is:
Gilardoni1 50 cc 17,5 dellorto 13-47 vertanding voor de rest alles std alleen malossi krukas. ik zoek een uitlaat waarbij de top sneller zal worden en het liefst niet al te duur, of wil hem wel ruilen tegen wat leuks, heb vanalles liggen,
gr
_________________ --=Vrouwen zijn net als brommers ,Trekt nooit goed=--
|
za jul 10, 2010 4:55 pm |
|
![](./styles/apriliaforum/theme/images/spacer.gif) |
Picasso_1
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr maart 05, 2010 3:07 pm Berichten: 78 Woonplaats: Avenhorn
|
![Bericht Bericht](./styles/apriliaforum/imageset/icon_topic_latest.gif) Re: uitlaat gezocht
yasuni hmr/2 nemen
|
za jul 10, 2010 6:20 pm |
|
desleyboer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jul 21, 2009 3:22 pm Berichten: 863 Woonplaats: Beilen
|
![Bericht Bericht](./styles/apriliaforum/imageset/icon_topic_latest.gif) Re: uitlaat gezocht
hij zegt niet al te duur dus dat wordt em niet. ![whistling :Y:](./images/smilies/whistling.gif)
_________________ Aprilia sx50 2009 Totalloss. Derbi Gpr50 2010 Verkocht. Citta snor. 65cc Golf mk1 cabrio 84.
|
za jul 10, 2010 8:02 pm |
|
Picasso_1
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr maart 05, 2010 3:07 pm Berichten: 78 Woonplaats: Avenhorn
|
wat wil je dan dit is gwn een goeie allround uitlaat en lekker snel zeker een aanrader en zijn geld zeker waard kost 200 euro ongeveer
|
zo jul 11, 2010 1:05 am |
|
sander_678
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr okt 09, 2009 10:27 am Berichten: 129 Woonplaats: zaandam
|
ik heb er nog 1 liggen voor je. stuur maar pb voor de prijs enzo.
|
zo jul 11, 2010 12:10 pm |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|