Aprilia rsw 125 race tank
Hallo allemaal,
Omdat ik hier nieuw ben, zal ik me even snel voorstellen en vertellen waarom ik me hier heb aangemeld.
Mijn naam is Abele de Haan en ik ga binnenkort aan de slag met een aprilia project (vandaar dat ik hier hopelijk op het goede adres ben). Ik ben van plan om een (zo exact mogelijke) replica van Valentino Rossi's Aprilia rsw 125 van 1997 na te maken.
Op het moment ben ik aan het sneupen waar ik zoal de benodigde onderdelen kan vinden die ik zoal nodig heb. 1 onderdeel heb ik echt moeite mee om die 2dehands of nieuw te vinden en dat betreft de brandstoftank die op die RSW125 zit. Het gaat hier nameijk niet om een standaard rs125 tank maar eentje die langer en smaller is en waar een onluchting opzit. Om het een en ander duidelijker te maken heb ik een foto toegevoegd. Ook heb ik een foto van een schaalmodel van de rsw125 toegevoegd. Hierop kun je duidelijker zien waar de tankdop zit (helemaal aan de voorkant van de tank).
Ik hoop dat iemand mij kan helpen met het vinden van zo'n brandstoftank of weet iemand wie zo'n tank verkoopt of produceert. Ik heb namelijk heel internet al afgespeurd en ik kan niet iets vinden wat er echt op lijkt.
Alvast bedankt en ik hoop later nog veel meer vragen te mogen stellen
Groeten, Abele