|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|
Auteur |
Bericht |
martijngpr
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za dec 27, 2008 3:36 pm Berichten: 17 Woonplaats: emmercompascuum
|
![Bericht Bericht](./styles/apriliaforum/imageset/icon_topic_latest.gif) tzr kappen
Ik zoek tzr kappen. De rechter voorkappen of een hele kappenset. Beschadingen maakt niet uit. pm maar als je iets hebt.
_________________ Derbi Gpr: bijrijders zadel en achterlicht gezocht!
|
vr dec 11, 2009 6:06 pm |
|
![](./styles/apriliaforum/theme/images/spacer.gif) |
Mentez
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr jul 10, 2009 1:12 am Berichten: 37 Woonplaats: Veghel
|
![Bericht Bericht](./styles/apriliaforum/imageset/icon_topic_latest.gif) Re: tzr kappen
Hey ik heb nog 2 kappen liggen hier.. Van links en rechts alleen is wel beschadigd.. laat maar iets horen ..
|
vr dec 11, 2009 7:41 pm |
|
chingboi
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo apr 06, 2008 11:54 pm Berichten: 1098 Woonplaats: lelystad
|
![Bericht Bericht](./styles/apriliaforum/imageset/icon_topic_latest.gif) Re: tzr kappen
heb racekuipen intresse pb
_________________ ok
wie wil mijn onderschrift vullen?
|
za dec 12, 2009 2:47 pm |
|
*Vincent*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 15, 2008 10:56 pm Berichten: 5000 Woonplaats: Oegstgeest
|
Wat heb je ervoor over? Want ik kan wel een cup racer kuip voor je regelen, helemaal compleet.
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
|
za dec 12, 2009 9:46 pm |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|