|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|
Puch frame met kenteken gezocht!
Auteur |
Bericht |
mark RS95
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo sep 16, 2007 6:50 pm Berichten: 362 Woonplaats: Ten Boer(groningen)
|
![Bericht Bericht](./styles/apriliaforum/imageset/icon_topic_latest.gif) Puch frame met kenteken gezocht!
hey jongens,
aangezien ik nog genoeg onderdelen voor puch heb om er een op te bouwen zoek ik nog een puch-framepje met kenteken voor niet te veel.
het liefst een snor kenteken maar brom is ook goed, het liefst een n-frame maar de rest is ook goed, het liefst gewoon netjes in de lak maar als er geen roest op zit ook goed, er hoeft verder niks bij te zitten maar maakt mij niet zo veel uit.
dat was alles wel ongeveer...
groeten en bedankt,
Mark
(foto is een van mijn eerdere puchjes)
Bijlagen:
puch #1.jpg [ 229.25 KiB | 472 keer bekeken ]
_________________ http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.ph ... 9&start=60
Laatst bijgewerkt door mark RS95 op za okt 03, 2009 12:15 am, in totaal 2 keer bewerkt.
|
vr okt 02, 2009 11:54 pm |
|
![](./styles/apriliaforum/theme/images/spacer.gif) |
mark RS95
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo sep 16, 2007 6:50 pm Berichten: 362 Woonplaats: Ten Boer(groningen)
|
![Bericht Bericht](./styles/apriliaforum/imageset/icon_topic_latest.gif) Re: Puch frame met kenteken gezocht!
Ik woon trouwens in het noorden van het land, misschien handig om te weten als je het niet ziet zitten om het spul op te sturen.
pb maar als je nog wat hebt.
gr. mark
|
vr okt 02, 2009 11:57 pm |
|
Chrizu-kun
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 16, 2008 10:16 pm Berichten: 1478 Woonplaats: Amsterdam/Budapest
|
![Bericht Bericht](./styles/apriliaforum/imageset/icon_topic_latest.gif) Re: Puch frame met kenteken gezocht!
Ik zit nu in het buitenland, maar kan misschien eventueel iemand regelen mits je enig interresse zou hebben. Ik heb een Puch Maxi S staan in Nederland, met brom kenteken, aanloopblok, 70cc Airsal, maar zonder carburateur en waarschijnlijk een geknaptse koppelings hendel kabel. Ik wil hem op zich wel voor een redelijke prijs aan je verkopen mits je de onderdelen die erop zitten er ook bij koopt. Natuurlijk heeft het ook een werkend voor-achterlicht en 2 ster wielen. Ook zit er een non-standaard krul uitlaat op. PB maar als je hierover verder wilt praten.
_________________ Jesse says: no man echt niet meer, geen fut meer voor. Christopher Jambor says: ik pak ff mijn zweep. Jesse says: oke doe dat. Christopher Jambor says: BIATCH! Jesse says: ik ga nu wel ff trekken. Aprilia RS 80 Black/Red 2008.
|
za okt 03, 2009 12:21 am |
|
mark RS95
ApriliaForum Member
|
je hebt een pb
|
za okt 03, 2009 7:14 pm |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|